Hallo allemaal, Ik ben Ginny 28 jaar en ik woon samen met Richard 26 jaar en onze bullmastiff Diesel van 2 jaar. Sinds oktober 2005 ben ik gestopt met de pil maar helaas nog altijd niet zwanger. Omdat ik al vanaf 2000 bij de gyn loop heb ik in januari 2006 gelijk een afspraak gemaakt zodat ik de molen in kon. Moest een aantal maanden bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong had en mijn vriend moest 2x z'n zaad laten controleren. In mei 2006 heb ik voor de 2e keer een kijkoperatie gehad (1e keer was in april 2000) en toen bleek dat ik verklevingen in mijn eileiders had. In januari van dit jaar heb ik mijn 1e IUI-behandeling met hormonen gehad die helaas niet is gelukt. 2e behandeling was ook met hormonen en ik zit nu de wachtweken van m'n 3e behandeling, deze keer zonder. Volgende week donderdag mag ik testen dus je snapt dat ik nu erg zenuwachtig ben. Mocht deze poging ook mislukken gaan we verder met IVF. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!
Heej Wijfie, je heb de site gevonden Genoeg info heej! Nou welkom dan ook he hih! Succes meis en we duimen voor je !
hoi welkom hier en hopelijk gaat t allemaal goed en mogen jullie toch snel een wondertje welkom heten.