Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, sinds vorige week 40 jaar jong, en woon met vent en veel dieren in het westen van het land. We hebben nooit behoefte aan kinderen gehad. Ze waren leuk zolang ze van anderen waren, niet meer niet minder. Op 26 juli had ik weer moeten beginnen met mijn pil, maar 21 jaar lang slikken van die zooi had het een en ander aangericht, op sexueel vlak (3x per jaar was veel) en op emotioneel vlak. Ook heeft de pil me kennis laten maken met migraine. 't Was genoeg, vanaf 26 juli slik ik dus de pil niet meer. Langzaamaan ging er een wereld voor me open, ik begon me veel meer vrouw te worden, ben weer stapelgek op mijn vent, en heb onze liefde en sex herontdekt. Geweldig, er ging een wereld voor me open! Wat heb ik veel gemist de laatste jaren. Vorige maand besefte ik me ineens dat ALS ik nog kinderen zou willen proberen te krijgen, ik daar toch wel eens aan moest gaan beginnen. Mocht het lukken dan is het fijn, zo niet, dan is het blijkbaar toch niet voor ons weggelegd. Vent is er niet op tegen, moet wel aan het idee wennen, maar maakt losse opmerkingen die best heel positief zijn. Ik ben deze week vrij van 't werk en lees me suf hier op 't forum. Wie weet mag ik over ruim een week een test doen, ik voel me anders en heb allerlei vreemde gevoelens in mijn buik. Tot zover.
Hoi hoi Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
welkom, ik hoop dat het voor jullie is weggelegd wan het is HEERLIJK met dat rut in huis. Echt een verrijking.
Een heel warm welkom van mij Ik herken je verhaal kompleet! Dood en doodeng vind ik het, dat wel Ik wens je veel leesplezier en snel een knalpositieve test toe! En dan na een maand of 8 een klein eigen foksel