Hoi! Ik ben Allie, 33 jr. en moeder van een dochtertje (2 jaar). Vorig jaar heb ik een acute buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad bij 8 weken zwangerschap, waarbij ik met spoed geopereerd moest worden en een eileider ben kwijtgeraakt. Nu ben ik weer 6 weken zwanger. Daar ben ik superblij mee hoewel de angst voor weer een bbz de afgelopen weken overheerste. Maar gelukkig kon de gyn vanochtend melden dat het vruchtzakje op de goede plek zat, wat een opluchting! Hij kon helaas nog geen vruchtje zien dus ik ga volgende week weer. Maak me nog wel een beetje zorgen o.a. omdat ik alleen de 1e week misselijk ben geweest en daarna was het over. Maar die kleine zorgen heeft misschien elke mama-in-spé wel in deze periode... Ik ben blij met dit forum, ik vertel voorlopig nog niemand dat ik zwanger ben, dus het is leuk om ervaringen uit te wisselen en er over te lezen, je hoofd/hart stroomt er toch van over hè
Welkom! wat ontzettend fijn dat de vrucht nu wel op de juiste plaats zit! wens je een hele goede zwangerschap toe!