Hallo, Ik ben Hanne, 25 jaar oud en al anderhalf jaar getrouwd met mijn hubbie. Sinds april dit jaar zijn we bezig om 'n echt gezinnetje te stichten en hopen we op ons eerste kindje. Omdat ik niet ongi werd, na 't verwijderen van 't koperspiraaltje, heb ik gevraagd om 'n echo. Hieruit bleek dat ik PCO heb en is er gestart met clomid, via de fertiliteitsarts. Dit sloeg niet aan, heb 50mg, 100mg en 150mg geslikt, maar geen beweging in te krijgen. Nu ben ik met de 1e ronde puregon en pregnyl begonnen en heb vandaag mijn NOD. Er is alleen nog "geen vuiltje aan de lucht". Regelmatig heb ik als gast hier wat rondgeneusd, maar merk toch dat er wat dingen niet toegankelijk zijn als je niet registreerd. En ik vond 't toch wel nodig dat ik 'ns openbaar maakte dat ik hier al eventjes rondneusde! En nu ga ik daar weer mee verder! Liefs, Hanne
Heej welkom hier! Ik ben Hannah, 24 jaar, bijna getrouwd en aan de klus voor een 1ste kindje. Inmiddels zijn we aanbeland in ronde 6. Hoop dat het gauw raak si voor jullie!
Dank je wel, allemaal! Overigens: ongi heeft doorgezet. Ben op zich wel blij, m'n lichaam laat me niet in de steek (voor de afwisseling). Liefs, Hanne