Hoi allen, Ik ben Marijke en ik ben nu 29 jaar. Ik ben getrouwd met Cor (30) en wij wonen in Zwijndrecht (zuidholland). Ik ben zwanger van ons derde kindje. Natasja is van augustus 2003, Jurgen is van februari 2005 en ik ben uitgerekend op 20-06-2008. Ik ben een thuisblijfmoeder totdat de kids allemaal naar school gaan, want dan ga ik weer werken. Ik hou van kletsen, lezen en volleyballen. En internetten natuuuuurlijk. Ik ken nog maar weinig zwangeren en hoop hier meer juni-moeders te ontmoeten en wellicht een groepje op te richten. Dat is ook leuk voor als de beebies er straks zijn. Groetjes van mamarijke
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =juni+2008 Dit zijn nog veel meer meiden die dan zijn uitgerekend. Van harte iig en welkom hier!
Hoi hoi Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Hoi Marijke, ook ik word een Juni moeder (als alles uiteraard goed blijft gaan). Hoe voel jij je? Ik ben zooo moe, en vaak misselijk. Heb jij ergens last van? Groetjes Wendy