Hallo allemaal! Ik ben Marjo (= nickname), bijna 23 jaar en sinds augustus '05 gestopt met de diane pil na die 8 jaar geslikt te hebben. Ik werd maar niet ongesteld en na meer dan 7 maanden stuurde de huisarts me eindelijk door. 13 maart heb ik dan een echo gehad waarop duidelijk de beruchte kralenkrans te zien was en ik kreeg de diagnose PCO. Best een behoorlijk dreun om te verwerken, aangezien ik voor de pil 3 jaar lang een keurige cyclus had van 28 dagen.. Had dan ook niet verwacht dat er iets mis zou zijn.. Maar goed om een lang verhaal kort te maken, ik begin deze maand aan m'n eerste ronde met Clomid en hoop dat dat z'n vruchten gaat afwerpen! Hoop hier steun, herkenning en gezelligheid te vinden! Liefs Marjo
Welkom hier en ik hoop en duim ook voor je dat de clomid goed zijn werk gaat doen (met de nodige kluswerkzaamheden van jullie erbij natuurlijk ) Ik ben op 10 maart dit jaar bevallen van een gezonde dochter, deze zwangerschap is ook tot stand gekomen via clomid!! Ik heb net als jij ook pco-syndroom. Bij mijn zoon (nu 5 jaar oud) was het een spontane zwangerschap, wat overigens best een wonder was omdat ik ws maar 2 mss 3 eisprongen per jaar krijg die spontaan springen. Voor de zwangerschap van mijn zoon ben ik ook zwanger geweest dmv clomid, maar deze zwangerschap is helaas geeindigd in een missed abortion. Ik wens jou heel veel succes in de mm en dat julie wondertje zich ook maar gauw mag aankondigen!!! Groetjes Carry
ik heb het even opgezocht want het zei me wel iets maar niet genoeg hopelijk krijg je met clomid genoeg vrouwelijke hormonen zodat je toch snel zwanger raakt heel veel sterkte en ik ga duimen voor jullie ' sucses