Wie heeft er ervaringen met onderstaande Ikea juniorstoel? Hoe bevalt hij, beschadigt de verf snel (ik wil de witte) en van welke leeftijd tot welke leeftijd past hij goed, valt hij snel om of niet?
yep, wij hebben er hier twee en ze bevallen prima! hij valt echt niet snel om, neemt niet veel plek in. kinderen zijn nu 4 en 5 en ik weet eigenlijk niet vanaf welke leeftijd ze er op zitten, maar al een hele poos de verf beschadigt niet zo snel, die van ons zien er niet meer zo prachtig uit, vooral bij die onderste "sport" waar ze erop klimmen. het zijn prima stoelen!
Wij hebben em ook. Ze zit erin sinds ze niet meer in de kinderstoel gaat, dus vanaf een jaar of 3, denk ik? Ze is nu bijna 5 en gebruikt hem voorlopig nog zeker. Ik raad hem je van harte aan. IK vond em zn geld dubbel en dwars waard.
Ik sluit me aan bij de voorgaande meningen. Onze dochter zit er nu 1,5 jaar op, hij is oerdegelijk en de verf zit er nog goed op. Valt ook nooit om en zo.
hier hebben we hem gekocht omdat de kinderstoel van alyssa kapot was gegaan en ik geen echte kinderstoel meer wilde kopen omdat ze al 4 is. hij bevalt prima en daymian van 2 zit er ook al regelmatig op. de volgende keer dat we bij de ikea zijn kopen we er nog een. liefs doris
Toevallig van de week mee in mijn handen gestaan maar niet gekocht. Nu manlief nog even overhalen want die vond het niet nodig. Lijkt me super handig namelijk.