Ik zat eens te denken he... (Oordruppels)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lennylenn, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    trouwens amoxiciline is zo'n gangbare kuur.... dat schrijven ze al gauw voor hebben wrs de meeste nederlanders wel eens voorgeschreven gekregen denk ik.... kan totaal geen kwaad....
    hoewl ik ben er zelf allergisch voor.... das wel minder..... verga van de jeuk dan .... haha

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    je mag het ook als je zwanger bent bijvoorbeeld

3. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Oordruppels kan je gewoon bij de drogist halen of apotheker. Je haalt het zonder voorschrift. Ik zou eerst oordruppels proberen hoor, en dan pas antibiotica. Al die zware medicijnen zullen zeker niet goed zijn.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

En ga vooral niet klooien met olie in het oor, warm of koud! Dat kan bij een ontsteking heel negatief uitpakken. Olie is OK als de arts het voorschrijft, als voorbereiding op oren uitspuiten bijvoorbeeld. Maar dat wordt nooit gedaan als er een onsteking zit.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Onveraantwoord advies. ;) De ha schrijft niet voor niks ab voor, houd je daar alsjeblieft aan en anders bellen met de ha zelf!

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Je hebt vast gelijk:);
    Antibiotica kunnen we massaal door de plee spoelen, want dat is toch niet goed,
    en de huisarts kan beter een 'echt vak' gaan leren, die l*lt toch uit zn nek.....
    We gaan allemaal Google-en!!! JAAAA, dat is de oplossing!

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst naar peuter en kleuter.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Topic mag dicht... Gaat weer nergens over sommige reacties

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat ga je nu doen dan met je zoontje en zijn oorontsteking? :(

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik vind het nog wel mee vallen anders....

omdat we niet zomaar zeggen: goh wat goed van je?! maar gooi idd maar dicht als je goed bedoelde adviezen niet wil horen.;)

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    precies maar open dan ook niet weer een topic en ga vooral niet naar de huisarts! Is niet nodig joh, jij kan het zelf best lennylenn;)

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij Medische kwalen, bel ik altijd de HA!! Voor mijzelf, voor mijn vriend, voor mijn poezenmeiden en straks dus ook voor mijn kinderen..! Altijd het zekere voor het onzekere nemen..!! En vooral NIET gaan google'n... en NIET als je HA antibiotica voorschrijft, een simpel iets halen bij de drogist, want zoals meerdere mensen zeggen, de HA schrijft dat natuurlijk niet voor niets voor.. ! Maar als je idd goedbedoelde adviezen niet ten harte wil nemen..moet je ook niet zo'n topic openen.. ! Dan vraag je erom.........

Deel Deze Pagina