trouwens amoxiciline is zo'n gangbare kuur.... dat schrijven ze al gauw voor hebben wrs de meeste nederlanders wel eens voorgeschreven gekregen denk ik.... kan totaal geen kwaad.... hoewl ik ben er zelf allergisch voor.... das wel minder..... verga van de jeuk dan .... haha
Oordruppels kan je gewoon bij de drogist halen of apotheker. Je haalt het zonder voorschrift. Ik zou eerst oordruppels proberen hoor, en dan pas antibiotica. Al die zware medicijnen zullen zeker niet goed zijn.
En ga vooral niet klooien met olie in het oor, warm of koud! Dat kan bij een ontsteking heel negatief uitpakken. Olie is OK als de arts het voorschrijft, als voorbereiding op oren uitspuiten bijvoorbeeld. Maar dat wordt nooit gedaan als er een onsteking zit.
Onveraantwoord advies. De ha schrijft niet voor niks ab voor, houd je daar alsjeblieft aan en anders bellen met de ha zelf!
Je hebt vast gelijk; Antibiotica kunnen we massaal door de plee spoelen, want dat is toch niet goed, en de huisarts kan beter een 'echt vak' gaan leren, die l*lt toch uit zn nek..... We gaan allemaal Google-en!!! JAAAA, dat is de oplossing!
ik vind het nog wel mee vallen anders.... omdat we niet zomaar zeggen: goh wat goed van je?! maar gooi idd maar dicht als je goed bedoelde adviezen niet wil horen.
precies maar open dan ook niet weer een topic en ga vooral niet naar de huisarts! Is niet nodig joh, jij kan het zelf best lennylenn
Bij Medische kwalen, bel ik altijd de HA!! Voor mijzelf, voor mijn vriend, voor mijn poezenmeiden en straks dus ook voor mijn kinderen..! Altijd het zekere voor het onzekere nemen..!! En vooral NIET gaan google'n... en NIET als je HA antibiotica voorschrijft, een simpel iets halen bij de drogist, want zoals meerdere mensen zeggen, de HA schrijft dat natuurlijk niet voor niets voor.. ! Maar als je idd goedbedoelde adviezen niet ten harte wil nemen..moet je ook niet zo'n topic openen.. ! Dan vraag je erom.........