Hoi meiden! In maart wordt ik 30 en ik mag van mijn ouders een kado van rond de 75,- uitkiezen. Zij vinden het wel leuk als het iets blijvends/speciaals is, omdat ik 30 wordt. Zelf dacht ik aan een mooi (mama)sieraad. Ik heb al een Mi Moneda ketting, dus ik denk dat ik een armband wel mooi vind. Wie heeft ideeën waar ik voor een mooie armband kan kijken? Misschien heb je er zelf 1 en zou je die willen laten zien. Oja, Pandora heb ik al Alvast bedankt. Liefs Tamara
Het is wel geen armband maar een ring van staal met aan de buitenkant de namen van mijn kindjes gegraveerd. Super mooi, heb hem nu 4 jaar en hij is geen dag afgeweest. Ik heb er een dun ringetje met zirkoniasteentjes onder om er een chiquere uitstraling aan te geven.
Ik heb hem bij de juwelier hier in het dorp gekocht maar zal even zoeken naar een link. Hier een foto van mijn ring, heb hem een beetje gedraaid ivm herkenning. http://i.imgur.com/oh6yB.jpg
Trouwringen op maat bij Juwelencentrum Koek, naamringen, geelgouden trouwringen, gouden trouwringen Hier kan je ze ook online bestellen
Bedelarmband met Eternity Sluiting met Namen - MamaKado: alles mooi voor moeders Wat vinden jullie van deze?