Ik zeg alaaf! En jammer dat ik niet meer in NL woon...mis dat toch wel elk jaar die gezelligheid. Heb m'n stads kleuren iig wel hier liggen in de werkkamer. Dus toch een btje alaaf hier.
Mijn dochter word Minni Mouse dit jaar.. en ik, nog even kijken, dat word weer gezellig de joets op met mijn dochter!! Lekker optocht kijken en naar het gemeensschapshuis. Met allemaal bekende heb er zin in!!!
Leuk carnaval alleen als mensen teveel gezopen hebben is het tijd voor me op op te krassen,ik drink zelf niet. Moet nog een leuke outfit scoren.
+1 maar één voordeel, ik heb een extra dagje vrij omdat de optocht voor mijn werk langskomt en het gebouw gesloten blijft
ik zeg wanneer is dat dan , laatste keer dat ik écht carnaval heb meegemaakt was toen ik op de lagere school zat, en volgens mij hier in friesland word het ook niet geviert, vind het eigenlijk wel jammer want ik houd wel van gezelligheid
Ik zeg: woehoeee, weer een weekend logeren bij m'n vriendinnetje in Roermond en éindelijk weer samen carnaval vieren, want de laatste twee jaren waren we om de beurt zwanger!
Mamaatjevan5 het carnavalsweekend is 9 en 10 februari. tenminste hier in het oosten Zaterdag hebben we een receptie, zondag open dag van de wagenloods, dan een weekendje niks en dan de gala. Echt genieten hoor deze gezellige tijd.
..haha..da's overal hetzelfde! Ik zeg; Alaaf, alaaf, alaaf!!! Vind het geweldig, fantastisch!! Van vrijdag t/m dinsdag één groot feest! Alle zorgen netjes op een kastje... Heerlijk, genieten, de boel de boel laten!! Samen met vrienden, vriendinnen en kindjes heerlijk de Vastelaovend vieren! Zo'n beetje elk jaar maken we met een hele bubs een leuke outfit..dit jaar ook weer!! Heb er zo'n zin in!!
Ik kom uit den haag maar voor carnaval rijden we graag een stukje naar het zuiden Vaste prik, met een groep vrienden. Totaal niet mijn muziek, maar zo gezellig. Outfit weet ik nog niet, ga niks nieuws kopen. Heb nog een holbewonerpak, superheldenpak en doodkalme outfit liggen haha
Wij zijn geen echte carnavalsvierders, maar ik ga wel de optocht kijken, en misschien met mijn familie naar de kinder-carnavals-disco. Vind ik wel geinig, die hossende ukkies! Iemand een pakje voor Beer in de aanbieding? Maatje 68 ongeveer. Kan nergens iets vinden in kleine maatjes. Knuffels!
Geen gordijn dan kan ik vast raden waar je woont hihi En ik zeg...ALAAF en natuurlijk ook Tullepeteren