Ik zeg nee...........maar ben nog lang geen twee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dopneusje, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Klinkt bekend!
    Ons mannetje is ook lekker aan het peuterpuberen. Alles is nee en kan hij ineens ontploffen. Hier helpt het als ik naast hem hurk of ga zitten en hem rustig uit leg waarom iets niet mag of kan. Tot nu toe helpt dat. In de supermarkt helpt het gelukkig ook : )

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hier nog een klein draakje. Complete scenes dat ze rollend en gillend over de grond gaat. :D
    Wij negeren haar dan vaak en geven haar alles behalve haar zin. De keer dat ze zo hysterisch lag te gillen dat ze het daarna op een huilen zette en mijn man haar oppakte was ze heel snel stil, om het vervolgens dus met een grote glimlach nog een keer te proberen. Dat was dus eens maar nooit weer. ;) ;)

Als ze ons slaat of schopt krijgt ze meestal een waarschuwing (ze mist namelijk vaak). De keer dat ze de hond heel hard kneep en aan d'r oor trok is ze linea recta op haar stoel gezet, met de reden waarom. pas zodra ze weer stil was mocht ze "sorry" tegen de hond zeggen. Wij zeggen dan tegen haar waarom ze op de stoel zat voor straf en dat ze "sorry" moet zeggen en een knuffel moet geven. ( aangezien ze nog geen "sorry" kan zeggen moet ze dus de knuffel echt geven, doet ze dit niet mag ze blijven zitten)

Deel Deze Pagina