Nope, bij mij niet. Ben 27 en in januari zwanger geworden...maar wel eind januari, dus misschien was het toch begin februari... Ik krijg een klein menneke. gtjs, lara
heb net laten pendelen en volgen de pendel en de chinese kalender een meisje!!! ben benieuwd zou wel toevallig zijn als het alebei mis hebben? we zien het 23 sept dat krijg ik 3d echo!!!
ik heb het uitgerekend, weliswaar niet met mezelf ... maar met de neefjes- en nichtjes (4 kindjes, 2 jongens en 2 meisjes) en bij alle 4 zat de chinese kalender ernaast gewoon beetje bijgeloof dus beetje geluk denk ik
Er is een progamma over een verloskundige praktijk op de Discovery Health Channel. De hoofdverloskundige houdt nou al een aantal jaren dit soort dingen bij (uiteraad in overleg met haar patienten). Ze draait een paar keer met een kettingkje over de buik van de zwangere, controleert de chinese kalender en meer van dat soort dingen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat bleek nou, de chinese kalender had het in 80% van alle gevallen goed! Al die andere methodes scoorden allemaal, voor zover ik het me nog goed herinner, allemaal onder de 20%. Het is natuurlijk nou niet zo dat het betrouwbaar is maar ik vond dat wel grappig om te horen
Hmmmz... Volgens de kalender krijg ik een jongentje, maar volgens de pendel een meisje.... Het zal mij benieuwen hahaha!
bij mijn eerste zwangerschap klopte het wel maar nu niet, volgens de kalender krijg ik een meisje maar het is toch echt overduidelijk een jongen