Bugaboo Buffalo of Joolz day

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Disneyfan, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Wat zijn jullie ervaringen en welke kinderwagen adviseren jullie?

-We hebben 2 honden waar dagelijks mee gelopen word.
    -Opa woont in zeeland (strand)
    -Opa en Oma in Drenthe
    -Wij in Limburg, Moet dus goed opvouwbaar zijn en vaak.
    -We gaan graag op vakantie naar Oostenrijk.
    -VL is 2m lang.

alvast bedankt :p

2. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
  3. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Mij lijkt de bugaboo buffaloo fijn! grote wielen en schijnt goed te rijen, ik heb zelf de bugaboo camleon ook een fijne wagen maar wel kleinere wielen aan de voorkant dus minder praktisch voor t bos of strand vind ik.

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    absoluut de buffalo , zeker als je veel op ruw terrein loopt .

5. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Dank je vind alleen het ledikant zo laag zitten. Omdst vl 2m is.

6. Hatseflats

Hatseflats Nieuw lid

7 dec 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je man zo lang is, dan zou ik voor de Joolz gaan. Deze is een stukje hoger als de Bugaboo. Hij is tevens iets smaller als de Bugaboo, makkelijker wendbaar daardoor denk als je de 2 honden meeneemt. Daarbij makkelijk in en uitklapbaar, maar dat is de bugaboo ook.

Ik zelf heb de Joolz, mijn broer de Bugaboo, dus heb goed kunnen vergelijken. Ben blij dat ik voor de Joolz ben gegaan.

Succes met je keuze :)

7. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Mijn man is ook bijna 2m en om die reden ook de Joolz gekozen. Zijn er super tevreden over, wandelen ook veel in het bos. Strand nog geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat het met de kleine voorwieltjes niet heel praktisch zou zijn.

8. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Bedankt! we zijn erg aan het twijfelen door de kleine voorwieltjes inderdaad, en de bungaboo heeft geen lucht in de banden dat is natuurlijk weer makkelijk in oostenrijk gaat het minder snel lek. Maar de bak is erg laag, we hebben nog even gelukkig.

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik vind zo'n lage bak als de bugaboo echt niks. De Joolz is perfect voor de langere mens. Hij loopt heerlijk soepel en vouwt erg makkelijk op.

Stand is niet ideaal. Ik weet niet of dat met een bepaalde wagen wel zo is. Verder loopt de joolz op elk terrein heerlijk.

Ik ken trouwens veel mensen met een joolz, maar nog niemand met een lekken band.

10. wynie

wynie Lid

20 jan 2013
    65
    0
    0
    Joolz heeft sneeuw wielen , misschien een idee voor het strand of bos!

11. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik heb de bugaboo bak een maandje gebruikt hierna veel het zit/lig gedeelte gebruikt.
    succes met je keuze

12. diana1988

diana1988 Lid

30 dec 2013
    9
    0
    0
    ped. medw kdv
    amersfoort
    Hier de bugaboo buffalo. Ideal voor ale soorten terein. Dus denk dat dat voor jullie ook wel een handige keuze is. De kinderwagenbak bij de buffalo zit al iets hoger dan bij de andere bugaboo modelen. Vriendin heeft de cameleon en haar kindje ligt inderdaad ietsje lager dan bij mij.
    Je zou anders samen met manlief naar een babyspeciaalzaak kunnen gaan en dan gaan testen. En zo kijken wat het beste past qua lengte!

13. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Wij hebben de bugaboo Buffalo.. en hebben ook getwijfeld over de Joolz.. maar de bakken zitten even hoog. Heb de bugaboo naast de Joolz van mijn vriendin gehouden.. De cameleon is erg laag bij de bak! dat is het voordeel van de bugaboo.. en een kennis heeft de wagen en is er helemaal enthousiast van! ik moet nog even wachten voordat ik deze kan/mag gaan gebruiken

14. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    (Nog) Geen ervaring met de bugoboo, maar ik vind de Joolz echt zooooo fijn! Rijdt erg soepel em is inderdaad wat hoger dan de bugaboo. Omdat wij dadelijk twee kindjes onder de 2 jaar hebbem zijn we genoodzaakt om de Joolz te verkopen en voor een duowagen te gaan. Vind het erg jammer dat ik afscheid van de joolz moet nemen.

15. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
  16. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Mutsy heeft ook fijne wagens!

17. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Bedankt we gaan ook zeker nog naar de winkel om te testen, hadden we al gedaan. maar hebben toen een andere bugaboo gezien.

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier ook een lange man en wij hebben de cameleon. De lage bak is echt geen probleem hoor. Je legt je kindje erin of tilt het eruit. Ik vind het altijd wel een leuk argument want zodra je kleintje wat groter en zwaarder is staat het ledikant laag, ligt je kind over de grond te rollen. Dan buk je dus veel vaker en lager ;)

19. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Maar als je mag kiezen, dan kies je voor minder bukken toch? Anders zou iedereen bij de geboorte z'n ledikant en box al op de bodem zetten. Het maakt ook makkelijker contact vind ik. En ik vind het persoonlijk niet zo'n mooi gezicht als iemand van 2 meter achter een Bugaboo Cameleon loopt, maar goed, daar zou je je misschien weinig van aan moeten trekken. Blijkbaar is de Buffalo toch wat hoger als ik hier zo lees, dus misschien is de hoogte van de bak dan het probleem niet.

De kinderwagen met de hoogste duwstang (116 cm) is trouwens de Mutsy 4-rider, kan ook prima in bossen en op strand. De Joolz Day heeft een duwhoogte van max 109 cm en de Buffalo max 111 cm (de cameleon overigens 113,5 cm).

Ik ben 1.91 en ik krijg echt last van m'n rug als ik langer dan 15 minuten met mijn buggy loop (ik heb een buggy van 110 cm hoog). Dus die 116 cm heb ik echt nodig. Als je man ook van plan is om lang met de wandelwagen te gaan lopen zou ik vanwege zijn rug ook de Mutsy overwegen.

Deel Deze Pagina