Hai meiden, Uhmmmm, ik ben er weer. Kort weggeweest om even met wat anders bezig te zijn dan met zwanger worden. Ik ben zwanger, en ik ben nog zoooo beduust dat ik het echt niet kan geloven.... Het is namelijk zooo raar gegaan: Mijn laatste NOD was op 14 augustus en 5 augustus had ik een kleine bloeding, waardoor ik hoopte dat ik een innesteling had. Keurig op 13 augustus werd ik ongesteld en uiteraard baaaaaalde ik als een stekker omdat mijn mannetje en ik al ruim een jaar bezig zijn om een kleintje te krijgen. Drie dagen ongesteld geweest en opvallend was dat ik geen kramp had, alleen gewoon bloedverlies, en ook wel iets korter dan normaal (normaal een week voluit en nu ineens 3 dagen en niet idioot veel). Ik ben er domweg vanuit gegaan dat ik ongesteld was. Mijn nieuwe NOD zou op 11 september zijn, en ik wilde vandaag voorzichtig aan weer eens beginnen met ovulatietesten, omdat ik dus begin volgende week mijn eitje verwachte. Mijn manneke zei overtuigend: ik wil graag dat je ook een zwangerschapstest doet. Ik nog tegenstribbelen van "echt zonde van het geld" etc. etc., maar toch maar een test, en wat denk je: hartstikke positief. Ik gelijk: "ja, die test is niet goed". Nog maar een dan. Weer positief. Ik geloofde het nog niet, dus een clearblue (gewone) tegenaan en hulp binnen de korste keren een plusje. NOG wilde ik het gewoon niet geloven, dus een digitale test en binnen 10 seconde PLOP "zwanger". Ik en mijn mannetje bleven maar stom staan staren naar die 4 positieve testen. Wij naar de verloskundige gegaan. Zij wilde overleggen met de gynecoloog en die zij uiteindelijk dat mijn menstruatie een vermoedelijke onttrekkingsbloeding is geweest en dat ik dus zwanger ben..... Ik durf het gewoon NIET te geloven. Na 12 pogingen en 1 miskraam durf ik het gewoon niet te denken en te hopen. 11 september naar de verloskundige voor een echo... Dan durf ik pas echt te zeggen dat het raak is. Duimen jullie met me mee meiden?? Liefs enneh... leuk om hier weer te zijn. Ik heb jullie gemist. Knuffel!! P.s.: Nu even een banner uitzoeken.... P.P.S.: Testjuh?? (zie foto)
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed anouk! Ik ben zo blij dit te lezen! Ik hoop dat deze keer alles goed mag gaan en jullie over 8 maanden.. een mooi lief beebje in jullie armen mogen sluiten! dikke kus Natas
Wow, goed zeg! Van harte meid. Ik wens je een fijne zwangerschap. Nog wel ff je banner aanpassen, want je bent nu 33 weken en 4 dagen overtijd, hihi.
Ja, ik ben nog zo compleet van mijn stuk dat ik raaare dingen doe! ik hoop dat mijn banner nu goed is! Ik heb trouwens de foto geplaatst in mijn bericht hierboven :-D. Thanks lieve meiden!
whaaaaa Anouk wat een geweldig nieuws zeg!!! gefeliciteerd meid, mijn duimen draaien op volle toeren!! maar dat gaat helemaal goed komen bij de VK met die echo!! knuffel van bianc
Anouk, Gefeliciteerd, meid! Is het toch nog ergens goed voor geweest dat je een tijdje niet bent geweest! Hopelijk gaat alles zoals het moet en kun je lekker gaan genieten!!! Gr. Niki