Gister een goede 20 wkn echo gehad! Ik dacht steeds dat het een jongen zou worden, maar het blijkt een meisje te zijn, helemaal super! Nu is het wel zo dat ik van een jongen uitging en moet omschakelen, ben zo blij dat het een meisje is (hebben we straks van beide 1) dat ik het bijna niet durf te geloven. Baby was erg beweegelijk, ze kon het goed zien (eerst niet, beentje bij elkaar....) maar kon het niet duidelijk op de foto vastleggen...
dat is indd duidelijk een meisje zo zag het er bij ons ook uit met de 20 weken echo! gefeliciteerd! meisjes zijn echt leuk hoor maar zo anders dan een jongetje
IK zit helemaal op een roze wolk ben zo blij, dat ik bijna niet durf te geloven dat het echt waar is snap je? Heb je toevallig ook een echofoto?
Dat lijkt mij ook idd een meisje! Als ik zo naar mn eigen echo kijk! Ik blijf ook stiekem twijfelen hoor dat wel, maar volgende week krijgen we de pret echo dus dan ga ik nog een keertje goed spieken Van harte met jullie meid hoor!
Raar he dat ik zo onzeker ben? Het is namelijk best duidelijk...... Komt gewoon omdat het altijd wel een beetje een wens was, maaar ik had echt een jongensgevoel. En dan blijkt het dus een meid te zijn, durf het bijna niet te geloven!