Wie kan dit verklaren.. foto's vlak achter elkaar gemaakt. Heb ze alleen even bewerkt... geknipt en geplakt.
Dat is vreemd ja normaal zie je het na opdrogen dat er een streepje onstaat...ik heb er geen verklaring voor buiten dat het misschien een voorgedrukt streepje zou zijn.
De foto met spookstreep is eerder gemaakt dan de foto zonder streep. Zat misschien 2 minuten tussen. Ik snap er geen bal van. Ook als ik de foto met streep in negatief zet zie je t streepje
Nee ook niet. Netjes volgens gebruiksaanwijzing. Het is trouwens een ultra gevoelige test van zwanger en kids. Innovita.
Was de test bij de eerste foto al goed doorgelopen? Want als je goed kijkt, dan zie je op de rechtse foto ook nog een streep, alleen veel dichter bij de rand. Ik denk dat het dus gewoon een vloeistofophoping is die nog aan het verplaatsen was?
de ultra gevoelige staan bekend om valse streepjes en streepjes die verdwijnen.. wellicht dat de kleurstof even blijft hangen om vervolgens door te lopen. bij het vinden van hcg blijven ze staan maar dan zou ik dat nog niet vertrouwen bij deze testjes