Nou het lukt mij niet om nog een foto toe te voegen maar mn testjes lopen mooi op. Vandaag wel een hele dag spanning in mijn buik dus vind het morgenochtend wel weer erg spannend, hopelijk weer een mooi testje. Test nog op 13 (morgen) en 14 dpo en dan is het klaar en ga ik duimen tot de echo voor een mooi kloppend hartje! Dank jullie wel voor het mee turen !!
Het is je de eerste keer ook gelukt. Toch Chris? Je kan een bericht typen, klikken in het bericht op "meer opties" dan het paperclipje gebruiken en de foto uploaden (wel op uploaden klikken) en dan sluiten en bericht versturen.
Al 10x gedaan! Maar zodra ik na het uploaden sluit venster doe geeft hij aan 'Chrome is gestopt'. En sluit hij heel de pagina af
Ik dacht nog. . .morgen als ik op mn NOD een goede test heb dan stuur ik shart een berichtje! Maar je bent me voor Dank je wel iig. . .geloof t nog niet helemaal
Bij ovitrelle pas testen 12 dagen na de eisprong(na het zetten van de ovitrelle) anders kan de zwangerschapstest vals positief geven
Er zit wel een dag tussen de ovitrelle zetten en de eisprong dus dat scheelt al. Ook test ik meestal (alleen deze maand dus niet) op 8dpo om te kijken of de ovitrelle eruit is. Ik zit nu op 13 dpo en 14 dagen na de ovitrelle en ik heb nog een streepje! Maar snap dat je het alleen zegt om mensen te behoeden van een teleurstelling! Dus Dank je wel voor je berichtje iig!
Als het streepje op 23 januari licht was dan moet deze na 2/3 keer verdubbelen inmiddels heel duidelijk zijn. Ik test helaas tot 16 dagen na pregnyl nog lichte streepjes, dus hoop dat jij meer mazzel hebt!
En ik lees je onderschrift en vind het nog rotter. Ik duim heel hard dat het voor jullie ook snel raak is!
Ow mijn andere berichtje is gewoon weg #misschien ligt t aan mij! Weer geprobeerd maar lukt niet...even kijken of een nieuw bericht wel lukt met foto's.
Zooooo de foto's even via de mail naar mijn computer gestuurd, daar in een map gezet en nu dan via de comp uploaden et voila !!!