Hoi dames, Ik test s'ochtends met de dipsticks van Sensitest en s'middags met de CB, omdat die CB zo duur is om twee keer per dag te doen. Ik volg netjes de gebruiksaanwijzing. Test rond 10.00 s'ochtends met Sensi, zonder veel te drinken. Bij de CB zorg ik ook dat ik minimaal 1,5 uur niks gedronken heb vooraf. Gisterochtend was de Sensitest nog een tuurstreep, maar in de middag was de CB positief. Heb ook op de strip van de CB gekeken en die was echt duidelijk positief. Vanmorgen toch nog even een Sensitestje ertegenaan gegooid en die geeft nu een streep, maar zeker niet even donker als de test streep. Nu vraag ik mij af waar ik vanuit mag gaan: klopt die CB of zou het kunnen dat die CB het mis heeft? Wat zijn jullie ervaringen?
Welke heb je van CB? Want die paarse met zo'n knipperende smiley die werken bij mij dus echt niet hoor! Die roze werken wel goed en zijn prettig in gebruik maar ik heb wel het idee dat ze iets sneller positiever geven dan een andere test. Misschien is je eisprong dus nog onderweg zeg maar... Toen je dat staafje eruit haalde, waren toen die lijntjes even donker? (weet dat je daar niet naar mag kijken maar doe ik wel altijd, haha)
Het is de roze van CB, die paarse daar word ik ook nooit wijs uit. Dan moet ie knipperen ofzoiets? Lijntjes waren inderdaad even donker. Heb ik sinds vanmorgen bijna geen ovulatiepijn in mijn zij meer, dus denk dat mijn springer wel is geweest. Zou die Sensitest hem gewoon gemist kunnen hebben? Ga voor de zekerheid nog maar even klussen vanavond
Vreemd dan. Ik denk dat je hem dan gemist heb met die sensitest inderdaad. En dat die van cb iets gevoeliger is.
Als je piek gisterenmiddag was dan heb je vandaag of morgen je eisprong De pijn die je voelde was groeipijn maar betekent niet dat wanneer dat weg is, het ei gesprongen is Succes in de wachtweken!
Haha, ik denk: kijk nu nog eens naar die Sensitest. Okay, laat maar, ik moet gewoon leren langer te wachten.