Ik gebruik de ovu testen van zwanger en kids, dit is mijn vijfde ronde waarvan de 2e met ovu testen. Vorige maand een duidelijke knaller gehad op de ovu test, waarbij de teststreep donkerder was dan de controlestreep. Nu deze ronde ook weer met ovu testen bezig. Eerst steeds lichte streepjes en vanaf 2 mei werden ze ineens donkerder. Nog net niet positief zeg maar. Dit is zo geweest op 2, 3, 4 en 5 mei. Zie foto hieronder. (3 mei ontbreekt omdat vriendlief die perongeluk weg had gegooid) maar die was net zo donker als de anderen. Wie o wie weet hoe dit kan? Wat ik zelf denk, is dat ik misschien mijn piek heb gemist, dat die 2 mei 's avonds is geweest en dat ik vrijdag 3 mei mijn eisprong heb gehad omdat ik ook eipijn dacht te voelen, maar ik dacht toen, neeeeeeeee dat kan niet want ik had nog geen knaller
het kan wel wat je zegt hoor als je sochtends test kan je smiddag of zelfs uur erna postief testten daarom als je bijna positief heb juist vaker testten per dag zodat je je piek niet mist dus als jij 2 mei nog niet positief test, kan die die dag nog wel positief zijn en volgende ochtend weer negatief! en bij de 1 springt de ei snel dezelfde dag nog en bij de ander 24-48 uur. zou nog wel even doortestten om te kijken of de strepen ook echt terug lopen nu
@smiley3: Hmmmmm Oke! Zit er gewoon dik in dus dat ik gelijk heb over die piek! Wist niet dat dat zo snel kon gaan trouwens, dat je bijvoorbeeld 's middags nog niet positief test en 's avonds wel. Dus waarschijnlijk heeft deze domme doos haar ei dus gemist Nouja, afgelopen week wel om de dag geklust, nou maar hopen dat dat voldoende is...
als je bijna aan begin van je LH piek zit (dus bijna positief) dan kan het snel gaan er zijn meiden hebben uit het niets een knaller en zo weer uit het niets negatief zelf had ik begin vd middag bijna positief en nog geen 2 uur later positief! heb doorgetest die dag en bleef positief tot volgende ochtend toen zat ik op me hoogste piek en uur erna negatief die dag is me ei ook gesprongen! dus het kan heeel snel zijn, mischien (hoop het niet voor je) volggende keer zodra hij donkerder word 2x pd testten smorgens en savonds en als je twijfelt smiddags nog een keer!
Dat is een goeie! Heel erg bedankt voor de tip hoor Ik hoop dat ze nu dan lichter worden zodat ik zeker weet dat ik mn ei 2 of 3 mei heb gehad. Dan weet ik ook een beetje wanneer ik Mijn menstruatie kan verwachten, vind ik ook altijd wel fijn!
En vandaag weer eenzelfde ovu test, nu dus al 5 dagen op rij een bijna positieve ovu test... Nou snap ik het echt niet meer
zo zien ze er nu dus uit. Dit zijn de testen van 2,4,5 en 6 mei. Die van 3 mei ontbreekt dus, maar die was net zo donker. Nu dus al 5 dagen hetzelfde resultaat!
dit zijn toch van z&k en dan de niet gevoelige testten? Jammer dat je die van 3 mei niet heb dan had je het rijtje mooi compleet Ik zie dat ze ook niet donkerder worden...! zelfs op 5 mei iets lichter.. Of je ei moet nog komen (dus nog wel effe doortestten) of hij is 3 mei geweest zoals je zelf al dacht Aangezien je smorgens testte kan die smiddags of savonds postief zijn en volgende dag negatief. Is je cyclus regelmatig?
Overigens 2 mei vind ik van het rijtje het donkerste op 4 mei zie ik ze lichter worden Weet je nog of 3 mei de test donkerder was?
Hoi! Nee hoor ik heb niet 's morgens getest. Ik test altijd op vaste tijden. Altijd tegen 7 uur 's avonds. Mn cyclus is niet regelmatig nee, 31-38-31-33 tot nu toe. Niet enorm lang ofzo. Ben er wel tevreden mee. Maar ik blijf het vreemd vinden. Als ik op internet een beetje rondkijk dan staat er dat ik zelfs zwanger zou kunnen zijn?? Al is dit in mijn ogen niet mogelijk, of ik moet al direct in de eerste week een eisprong hebben gehad. Ben pas op dag 12 begonnen met testen. En anders zou het ook nog een hormonale storing kunnen zijn? Ik hoop in ieder geval dat ze snel lichter worden want dan snap ik het tenminste haha.
Waarom zou je niet zwanger kunnen wezen? Sommigen meiden worden gewoon ongi ! gezien je cyclus allemaal in de 30 lijkt het me niet dat je in 1e week een eisprong had dag 12 begonnen met testten (12 dagen na je menstruatie of de 12e dag?)
de 12e dag ben ik begonnen met testen. Haha ja je hoort de raarste dingen inderdaad, maar ik heb een dag voordat ik ongesteld werd een test gedaan omdat ik me niet langer kon inhouden. Die was dus negatief. En de volgende dag dus ongesteld haha. Agggg, misschien kom ik over een poosje wel gewoon op TLC I didn't know I was pregnant Hahahahahaha!
zou zowieso doortestten aangezien je cyclus schommelt of je ei komt er 1 deze dgn aan of je heb een vroege ei gehad! Zou wel voor zekerheid 2x pd testten smorgens (niet met ochtend urine) en savonds) met jou cyclus die tussen 30/35 (neem ik het gemiddeld) lijkt mij dag 14 op zich goed.
Bedankt voor de tip hoor! Agg, ik zie het wel. Het zal ooit wel goedkomen haha. Dag 14 is idd goed, ik ben uitgegaan van mijn kortste cyclus (31) en op de bijsluiter stond dat je dan op dag 14 moest beginnen Ik ga het afwachten en houd je op de hoogte via dit forum
het zou trouwens kunnen dat ik mijn eisprong wel eerder heb gehad (je weet het maar nooit) Dan zou hij in de 2e week geweest moeten zijn, voordat ik begon met testen. (voor 27 april dus) Maar daar ga ik niet van uit. Maar zeg nooit nooit!
ben heeeel benieuwd wanneer je ei komt En of je idd zoals er al werd gezegd in het andere topic..of je niet al zwanger bent Als je twijfelt over je testjes gewoon plaatsen hier, er zijn genoeg meiden die je kunnen helpen!
Dames, jullie maken mij dead nervous!! Hahahaha. Ik KAN gewoon niet al zwanger zijn Dan zou ik ineens een cyclus van 26 dagen moeten hebben ofzo haha. Maaaaaar, ik ga vanavond weer een ovu test doen en als deze weer net zo is, dan beloof ik plechtig dat ik morgen een zwangerschapstest ga doen. First thing in the morning Ok? Heb alleen nog die van de action liggen, zijn die goed genoeg?