het is weer een gezonde jongen! Ik ben erg blij en zeker verrast maar ja dan gaat t nu allemaal wel erg opelkaar lijken en dat vind ik dan weer eng. Toen ik het nog niet wist dacht ik:laat t maar een meisje zijn dan is t anders begrijpt iemand dit? Toen Moos* net overleden was wilde ik niets liever dan weer een jongen maar nu vind ik het eng ook al is de kans op herhaling erg klein. begrijpen jullie dit? liefs
een gezonde zoon, wat heerlijk! gefeliciteerd! ik hoop je gauw te volgen, zou zo graag weer een kindje krijgen...
gefeliciteerd met de goed eecho en leuk weer een jongetje.... loppy jij gaat gewoon binnekort volgen.... reken maar xxx
hallo, bedankt voor jullie reactie Het was zo dat Moos* pas echt heel ziek werd na zn geboorte(virus) ook hij was met de 20 w echo voor zover ze konden zien gezond. En daar komt dus die angst ik heb tot eergisteren gedacht het is een meisje dus zal er in iedergeval iets anders zijn aan deze zwangerschap of was dat een stomme gedachte? Ik ben gewoon bang voor een herhaling. loopy ik zal voor je duimen dat je snel weer zwanger mag zijn liefs
ik snap je denk ik wel. als het een meisje was geweest dan was voor je gevoel de zwangerschap "anders" geweest. nu ben je gewoon erg bang en onzeker omdat je bang bent voor een herhaling. maar meid elk kindje is uniek en elke zwangerschap ook. misschien kun je het zo proberen te bekijken? het is een ander kindje een andere zwangerschap. misschien heb je ander soort kwaaltjes? iets wat je toen niet had. ik wil je toch feliciteren met je gezonde zoon. dat is op zich al een wonder al snap ik wel wat je wilt zeggen. maar dat hij gezond is voor nu dat is al een zegen meid. ik hoop dat je toch een beetje rust kunt vinden in het feit dat het een jongetje is. ze zullen je heus heel goed in de gaten houden na zoiets verschrikkelijks.
Hoi, dank je voor je reaktie het klopt precies wat je bedoelt dat gevoel, maar nu ik alweer een beetje gewend ben aan het idee vind ik het eigenlijk toch ook wel weer heel erg gaaf een jongen! jippie ach die angst zit er toch wel maar probeer ook zoveel mogelijk te genieten. succes met je zwangerschap liefs
Hey violet, Gefeliciteerd met het broertje van Moos*. Wij krijgen ook weer een jongen, een broertje voor Jayden*. Het blijft spannend, hé! Ookal hebben we niet hetzelfde meegemaakt, ik begrijp hoe je je soms kan voelen... Ik probeer dan maar te denken, dat onze Jayden*, het vanaf boven ook in de gaten houdt... Zodat hij zorgt dat zijn broertje niks overkomt... Heel veel sterte de komende tijd en ik duim voor ons dat alles goedkomt! Hier een gedichtje dat ik geschreven heb... Misschien helpt het; Liefs Vienna... Dag lief nieuw leven, wat voelt het weer fijn, ik ben nu al trots jou mamma te zijn En ook al hoor je mamma weleens huilen, jij zult bij mij altijd mogen schuilen Want Mamma heeft voor jou, liefde voor twee, de liefde van jouw grote broer, die geef ik met je mee Die heeft Mamma voor jou opgespaard, en in mn hart op een héél speciaal plekje bewaard Om het straks aan jou te kunnen geven, zo kom je niks tekort en ben je door liefde omgeven Jou grote broer kijkt vanaf een wolkje met ons mee, als een engeltje op ons schouder, let hij op jou voor twee Zo wordt je een heel sterke man, die net als je vader, goed voor iemand zorgen kan Dag lief nieuw leven, wat voelt het weer fijn, door jou zal ons gezinnetje straks compleet zijn
ik denk dat je altijd bang blijft voor herhaling, ook met een meisje. Maar ik denk ook dat je dit kindje niet met moos kan vergelijken, want die is er niet meer, en dit kindje wel Kus
Lieve Vie Bedankt voor je mooie gedichtje, daar heb ik zeker wat aan. Wat fijn voor je dat je ook al weer zwanger bent en ook weer een jongen spannend! We zijn zelfs bijna even ver(23 w) ,ik duim ook dat we van de zomer maar gezonde knullen in onze armen mogen houden! Hoi scorpion, ik vergelijk de de kinderen ook niet maar wel de zwangerschap, ik denk dat iedereen dat doet ook al ben je geen kindje verloren. Moos* is er dan lichamelijk niet maar hij is er wel dat kan ik niet uitleggen maar dat voel ik gewoon zo. Ik bn natuurlijk erg blij met deze zwangerschap maar ja er blijven moeilijke momenten je leert er ook mee leven . liefs
Hoi vie, Ik ben 29 juni uitgerekend ik ben nu bijna 24 weken zwanger en gelukkig is tot nu toe alles goed. We hadden gisteren in het wkz een herdenking voor alle kindjes die daar het afgelopen jaar zijn overleden en daar werd een gedichtje voorgelezen Een gedicht voor de kleine ik, de nog jonge jij Ik heb je lief. Ik heb je lief, zeg ik en ik wijs naar mijn hart want daar heb ik je lief. Ik heb je lief, zeg ik en wijs naar mijn tenen want daar komt het vandaan. En de regenboog daar wijs ik naar want zoveel kleuren heb ik je lief. Ik heb je lief alle zandkorrels onder mijn voeten, zoveel. Ik vond t zelf een erg mooi omdat de liefde voor je kind zo goed verwoord liefs
een zoontje begrijp heel goed waar je bang voor bent meis maar probeer (erg moeilijk) te genieten van iedere moment met dit beebje. Moos* zal altijd in je hart blijven! knuf
Hey violet, Ik hoop dat het een mooie herdenking is geweest! Zeker een heel mooi gedichtje... We zijn bijna even ver, scheelt een paar dagen! Spannend! Ik hou je in de gaten... Liefs Vie...