ik heb ontzettend veel zin in mijn volgende bevalling, heb een zware bevalling gehad van mijn dochtertje, maar met een spuitje (hmmmm verslavend) ging het heel goed en snel. 4,5 uur en daar was ze. ik wil er zo nog wel tien doen (manlief denk ik niet haha)
De laatste 6 weken van mijn zwangerschap had ik volledige bedrust en mocht ik maar 3 keer per dag 10 minuutjes opstaan (!). Mijn conditie was tot het NULPUNT gekelderd toen ik moest gaan bevallen, zo onhandig. Maar is allemaal goed gegaan hoor. Je lichaam kan het echt. Succes!
ik zie er wel een beetje tegenop.... omdat je niet weet wat je te wachten staat... maar aan de andere kant heb ik er heel veel zin in.... van mij mag het nu wel komen... wil echt die kleine spruit in me armen kunnen sluiten.... en een heel mooi en spannende toekomst tegemoet gaan....
Hallo dames, Ik ben 7 weken geleden bevallen dus is allemaal nog vers in het geheugen.....het is mij ontzettend meegevallen!!! Ik had me op het ergste voorbereid na alle verhalen die ik had gehoord en het viel echt mee. Heb er 5,5 uur over gedaan en maar 13 minuten hoeven persen (en is mijn eerste kindje). De weeën zijn natuurlijk ontzettend heftig als het zo snel gaat maar als je maar probeert om rustig te blijven en vooral op je adem te letten. Probeer niet te verkrampen en de pijn te ondergaan, des te sneller gaat het. Ik ben zo lang mogelijk blijven lopen en staan. Heb alleen het laatste half uur gelegen ivm de vliezen die ze braken. De zwaartekracht heeft zo meegewerkt naar mijn idee waardoor het zo snel ging. Het persen is idd echt een oerkracht (het gemakkelijkste van de hele bevalling...en geloof me...ik heb echt geen conditie, nooit gehad). Heel veel succes dames!! Jullie kunnen het!!!
Ja, hoe het gaat lopen kan niemand voorspellen. Kan me indenken dat als je al thuis zit en geen energie hebt dat je je afvraagt of je het aan kunt. Maar vergeet niet dat je lichaam een stofje aanmaakt, waardoor je energie krijgt. Vertrouw erop dat je het kunt!
Ik weet dat je het kan! Ik heb zelf tijdens mijn zwangerschap alleen strikte bedrust gehad vanaf week 20. Ik ben uiteindelijk met 34+2 bevallen. Ook ik was bang dat ik het niet aankon, maar ik vond het best te doen . Ik zou het zo weer doen zeg maar . Ik ben ingeknipt en dat is supersnel genezen bij mij. Ik heb er nu helemaal geen last meer van. Alleen de eerste paar dagen pijn van gehad. Maar qua conditie hoef je je echt geen zorgen te maken! Ik heb 3 en halve maand geleden en heb het in 7 uurtjes gedaan! Succes!
ik hoor hier veel dames over Pijn tijdens de bevalling, Ja die heb je inderdaad, maar die ben je zodra je kleintje op je buik ligt helemaal vergeten. Ook ik had bijna geen energy meer over en werd ingeleid, na 5.5 uur was dochterlief er en met 12 minuten persen... Meid echt die kracht komt wel, Geloof me zodra je hoort/voelt dat je mag dan komt er echt een oerkracht naar boven endan kan je alles aan!!! Geniet van je zwangerschap!