Hoi dames even een vraagje.... toen ik net naar het toilet ging en afveegde, zag ik volges mij wat vruchtbaar slijm, doorzichtig, waar je draden van kon trekken, maaar.. toen dacht ik even chekken, dus voelde ik aan mn baarmoedermond...maar daar zat dus geen slijm waar ik draden mee kon trekken....? heb ik nu wel of niet vruchtbaar slijm? wel was mijn temp hoger vandaag, maar ik heb op een andere tijd getempt als normaal... dus ik weet even niet of dit nu vruchtbaar slijm kan zijn ja of nee.. wie kan mij helpen? groetjess
maar dat zou dan ook wel gek zijn dat dat nu dan pas komt.. tis al half 4 nu....maar als dat kan......dan kan het dus misschien ook gewoon dat zijn...?
Je kan ook aan je bmm voelen of die open of dicht staat. Of dat die hard (zoals puntje van je neus) of zacht aanvoelt. Als die zacht, open, en hoog zit (bijna niet te bereiken) dan zit je in je vruchtbare dagen.
oke ja hij is wel zacht denk ik maar ik kan er wel makkelijk bij volges mij, en open staat ie nog niet echt denk ik, want gister na het klussen "vloog" bijna alles erna er toch wel uit... maar jullie denken dus dat het geen vruchtbaar slijm is? ik ga dalijk nog maar es chekken.. hahaha
hmm net even gevoeld.. hij zit toch wel vrij hoog volges mij.. kon er niet echt makkelijk bij, en eenbeetje vruchtbaar slijm.. maar ook wat wittig.. afgelopen dagen was het creamy... achja we zien het wel hoor.. hoop gewoon dat het vruchtbaar slijm is en dat mn ei snel komt haha
Denk niet dat wij hier kunnen beoordelen wat het was . Maar als het ook wittig was dan zit je ei er wel aan te komen denk ik. Ik had paar dagen waterig rekbaar slijm, de laatste dag dat ik het had zat er cremé kleur door en als FF het goed heeft had ik die dag ervoor me eisprong..
hoe kan je dan aan je baarmoeder voelen hoe doe je dat heb dat nog nooit gedaan kan iemand het me uitleggen
met 1 of 2 vingers naar binnen gaan net alsof je een tampon in brengt daar voel je dan een soort van bobbeltje dat is dan w.s. je baarmoedermond en dn kan je voelen of hij hard zacht hoog of laag staat, en dan kan je het b.v. elke dag rond dezelfde tijd doen, dan krijg je een beetje een beeld van hoe die van jou staat en als je je vinger er uit haalt kan je gelijk zien wat voor slijm je hebt.
Ik kan soms tot 2 dagen na de seks, sperma terugkrijgen. Gatver. Dan denk je dus oooh vruchtbaar slijm en dan is het dus gewoon nog het kwakkie (en ja ik douche elke dag )
ja ik kan ook soms wel es sperma terug krijgen maar dat ziet er bij mij toch wat anders uit (wateriger) dan eggwhite ( iets steviger)