Wanneer deed je dit, en hoe zag jullie teststrip er uit? Ik heb de mijne op de dag van mijn NOD gedaan en kreeg 2 dikke strepen op de teststrip (zie album). Mijn vriendin heeft hem vandaag gedaan en heeft een héééél licht 2e streepje (hij zei overigens wél zwanger) maar zij is al ruim overtijd. Waar zit dat verschil eigenlijk in? ben wel eens benieuwd naar jullie testen
Ik 2-3 dagen na NOD en ook al heel snel ZWANGER in beeld. Ook ik had 2 vette strepen op de test staan...
Bij mij stond ook heel snel zwanger in beeld, toch ff dat ding eruit gehaal dom te kijken of t wel klopte en ja hoor 2 strepen te zien!
8 dagen na NOD met cb digitaal getest.Ook resultaat binnen 30 seconden. Dat ie bij jou vriendin die al langer zwanger is lichter uitpakt komt doordat je hcg aan het begin heel erg toeneemt en afneemt tijdens de zwangerschap tot een bepaalde waarde. Kan je mooi zien op deze link toevallig van clearblue http://www.clearblue.info/nl/SnippethCGLevels.cfm
die 2 strepen zijn geen referentiekader voor het wel of niet zwanger zijn. Er staat niet voor niets in de gebruiksaanwijzing dat je dit niet moet aflezen..Zolang er maar zwanger in het schermpje staat toch!
idd gupsie die streepjes moet je niet naar kijken ik heb hier ook wel gelezen dat iemand negatief teste met 2 streepjes cb digitaal. Lettertjes lezen in het scherm dat is alles
hoi hoi, ongeveer 4 dagen na NOD 2 hele duidelijke strepen en binnen halve minuut zwanger. bij alle drie te de testen die ik gedaan heb trouwens.
Dat is het hem nou net, ze zou in principe 5 dagen op mij achter lopen en ik heb 14 feb positief getest en bij haar gaf hij gister pas positief (nadat ze al met een ander posi had getest hoor, dus ze wist het maandag al ) maar ik vond het zo'n maf verschil, vroeg me af waar dat nou door komt, maar goed, we lopen allebei tegelijk dus dat is het belangrijkste, hartstikke leuk natuurlijk
Die twee streepjes staan er altijd; wel of niet zwanger. Is enkel ter controle of de test goed is uitgevoerd.. niet of je wel of niet zwanger bent. Dat zouden ze eigenlijk in de gebruiksaanwijzing moeten zetten want er raken meer meiden van in de war. xx
Dat is niet waar hoor. Het kán wel zo zijn dat er 2 strepen staan terwijl je niet zwanger bent, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik kreeg maar 1 streep toen ik niet zwanger was. De 2e streep is wél HCG, maar CD-digitaal heeft maar heel weinig HCG nodig om een streep te laten verschijnen. Veel vrouwen hebben altijd een lage dosis HCG in hun lichaam die de strip op kan pakken. Als je wél zwanger bent, is er altijd een 2e streep te zien. Een 2e streep betekent dus niet altijd zwanger, maar heeft ook niets te betekenen voor het wel of niet goed uitvoeren van de test. Ik heb hier zelf een keer de klantenservice van CB over gebeld en dit was haar uitleg. Maar inderdaad, alleen de uitslag in het venster telt.