wij hebben na de bevalling een half uurtje in spanning gezeten of ons kindje het wel zou redden.... we wisten toen ook nog niet wat het was. onze zoon heeft zuurstof tekort gehad aan het einde van de bevalling en kwam met aprge van 1 ter wereld, was slap en adamde niet. gelukkig kwam het goed met ons kindje, hij kwam bij en was 's avonds al niet meer blauw wel zie ik super tegen de bevalling op en ik ben bang dat het erg zwaar zal zijn doordat ik niet durf.... oke iedere bevalling is anders zeggen zeg, maar toch... de herinnering blijft wel eigenlijk durf ik alleen met de vk die er de vorige keer ook bij was, maar er werken er hier 4.... dus die kans is klein!! voor de vk was het ook een van de zwaarste bevallingen die ze gehad heeft. ik wil het haar toch eens gaan zeggen dat ik er zo tegenop zie... al kan zij weinig doen moest dit even van me afschrijven oke... het duurt nog wel een tijdje voor mij.....
Kan me je angst heel goed voorstellen! Ik zou het echt met verloskundige bespreken. Dat kan al helpen om een beetje te relativeren. Lijkt me vreselijk, zo'n begin.
wat een verschrikkelijke ervaring! Ik zou het met je vk bespreken. Ze snappen dat en kunnen je dan goed begeleiden!!
Ik kan t me ook heel goed voorstellen dat je angst hebt na wat je de 1ste zwangerschap hebt meegemaakt tijdens je bevalling. Bespreek dit inderdaad met je vk, het is niet fijn om nu al met die angst rond te lopen, als t dan straks bijna zover is werkt je angst maybe tegen je tijdens het bevallen...Je wilt immers goed kunnen concentreren, goed in en uit ademen en met een goed gevoel beginnen aan je bevalling! Heel veel succes meid, hopelijk gaat t dit x allemaal goedkomen (K)
Je kindje zat dus vast. Ben jij vrij smal? Of was het kindje aan de grote kant? Anders is een groeiecho misschien een optie met 32 weken.. En zowiezo aangeven bij de vk dat je angst hebt ivm voorgaande bevalling..
ik ben niet heel klein en ook niet super groot ik heb naar een extra groeiecho gevraagd, maar volgens de ck heeft dat geen nut.... want ook kleinere kindjes kunnen vastzitten het had volgens haar te maken met de slechte ontwikkeling van de schoudertjes...