is dit een voorteken?

Discussion in 'De bevalling' started by Dicky, Nov 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi!

Nu ben ik zwanger van onze derde, ik heb al 2 dames rondscharrelen en krijg nu een stoere bink!

Nu heb ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen totaal geen voorweeen of zelfs geen duidelijke indalingsweeen gehad.

Afgelopen week heb ik vanaf 's nachts tot de volgende avond hevige rugpijn gehad en harde buiken. 's Morgens bij het opstaan heb ik 1 keer overgegeven en dunne ontlasting (sorry voor de details:p).

De hele dag heb ik ook goede harde buiken gehad en als ik ook maar even stond of liep hevige steken in mijn vagina......heb niet eens de was op kunnen hangen!

's Avonds bij het naar bed gaan is het wat afgezakt en die nacht heb ik ook weer wat beter kunnen slapen.

Nu is mijn vraag: Is dit een teken dat de bevalling eraan zit te komen? Dit ken ik niet van mijn vorige zwangerschappen, dus vandaar!

Herkent iemand dit? Het bleken geen indalingsweeen, want vanmorgen bij de vk controle bleek dat hij nog niet met zijn koppie was ingedaald.

Ben benieuwd!

Groetjes, Dicky

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Het kan een voorteken zijn maar ik loop nu sinds maandag met soort gelijke symptomen maar helaas hier nog niets. Wil niet echt doorzetten.

3. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ik heb een week gelopen met voorweeen, en steken in mijn vagina.
    Op de dag dat mijn dochter is geboren had ik de hele dag geen voorweeen en geen steken en 's nachts is onze dochter Lisanne geboren.
    Dus wie weet!

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik denk dat het voor weeen zijn maar het kan ook elk moment beginnen dus wie weet

5. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi dames!

Hier nog niks hihihihi. Heb ook totaal geen idee meer, maar we zien het wel, het komt als het komt moet ik maar denken!

Bedankt voor jullie adviezen!

Groetjes, Dicky

6. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had al voorweeën vanaf 35 weken, maar ze werden wel vervelender toen het er aan zat te komen. Maar ja, het enige wat je met zekerheid kunt zeggen is dattie er binnen 4 weken is ;)

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Ik had van de VK begrepen dat bij een 2e (en volgende kids) de kleine niet hoeft in te dalen om de bevalling te laten starten...
    Ik herken je 'symptomen' als het voorwerk van mijn bevalling...

Share This Page