Dag allemaal, ik heb nog nooit ingeschreven gestaan op een forum, laat staan een bericht echtergelaten. Ik zit echter met nogal wat twijfels en ik hoop dat jullie wat advies kunnen geven. Tot een maand geleden woonde ik in een mooi appartement met mijn vriend en kat. We besloten na lang nadenken toch uit elkaar te gaan omdat het niet zo lekker liep. Uiteraard kwam ik er na een aantal weken achter dat ik zwanger ben. Ik vind het heel erg bijzonder dat ik zwanger ben en mijn (ex)vriend ook, maar we twijfelen heel erg. Hij is na zijn afstuderen een eigen bedrijf begonnen dat nu net begint te lopen, maar het is absoluut geen vetpot. Ik studeer nog en heb een verschrikkelijk bijbaantje. We nemen express erg lang de tijd zodat we zeker weten dat we juiste beslissing gaan nemen. Ik ben nu 7.5 week zwanger en zou dus officieel nog een aantal weken de tijd hebben voor een abortus. Ik wil niet zo lang wachten, ik ben er nu al te veel aan gehecht. Het zou niet slim zijn. Vriend een eigen bedrijfje ( startende, dus bijna geen inkomen), ik nog studerende met een rotbijbaantje, we zijn uit elkaar. Nu zijn we nog erg goede vrienden en hopen weer bij elkaar te komen. Ik ben bang dat ik nooit een keuze kan maken. Ik heb eigenlijk ook niet echt een vraag. Misschien wat jullie zouden doen in mijn situatie. Ik ben blij en houd heel erg veel van mijn vriend. Hij zou een geweldige vader zijn. Maar we zijn wel uit elkaar. Sorry voor het ontzettend lange verhaal. Ik snap dat het erg vaag is, maar ik kan niet helder denken en schrijven op dit moment. Normaal ben ik best een weldenkend persoon Ik waardeer het nu al heel erg dat je dit hele verhaal gelezen hebt! Bedankt alvast. Groetjes, breg159