Oke, ik vind het zelf altijd van die stomme topics als iemand vraagt wat je van een kledingstuk vindt, het is tenslotte je eigen mening die telt en niet wat een ander ervan vindt en nu open ik zelf zo'n topic Ik wil een stoere winterjas voor mijn zoontje. Beetje sportief model. Lastig zoeken, maar wat vinden jullie van dit jasje Product Detail | H&M NL Stoer genoeg voor een dreumesjochie van ruim een jaar (in de winter)? En hoe vallen die jasjes van H en M? Heb wel ervaring met shirts en fleecejack dat valt allemaal groot.
En bedankt hè ! Zie ineens erg leuke basics voor een mooi prijsje op de site weet iemand of die schoentjes wel goed zijn? Zijn zo goedkoop
Theezeef zou altijd proberen voor elefanten te gaan bij van haren of woeffies bij bristol. Die zijn een stuk steviger en beter voor de voetjes!
oke! Hoor ik graag even hoe hij valt! Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga hem even in real life bekijken van de week in de winkel.
Ik vind de sterrenprint leuk.. maar dat maakt het eerder lieflijk dan stoer (mijn mening) Voor een kindje van net 1 vind ik het wel leuk P.S.: mocht de H&M jas niet goed zitten P), ik heb nog een gloednieuwe jas met bijbehorende sjaal met kaartje er nog aan die ik verkoop voor 10 Is maat 80
Schattig jasje! Maar inderdaad niet echt stoer... Wij gaan waarschijnlijk voor deze: MINI NITMILBERT JAS - Name it Alleen vind ik het lastig om nu al te bestellen. Hij zit nu in maatje 80, maar zit hij in de winter dan al in 86?