schimmelinfectie door antibiotica?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 15 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal,
    ik heb een vraag ik heb vorige week woensdag van me ha antibiotica gehad wegens voorhoofdholte ontsteking maar nu heb ik sinds vrijdagavond last van jeuk afscheiding en een branderig gevoel zou ik hiervoor de huisartsenpost kunnen bellen ? of zouden jullie wachten tot maandag zdat ik naar me eigen ha kan moet wel zeggen dat het met de dag erger word.
    bedankt iedergeval
    heb dit ook bij gezondheid geplaatst wist niet echt goed bij welke ik het neer moest zetten :oops:

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Je kan de huisartsenpost bellen, dan moet je een recept ophalen bij de dienstdoend apotheek, is vaak ook een gedoe. Als je tot morgen kan wachten, zou ik dat gewoon doen. Eigenlijk moet je wachten tot de antibiotica-kuur is afgelopen, anders komt de schimmel zo terug!

3. Niet meer actief

ik heb dat ook eens gehad
    en het was idd een alergische reactie op de antibiotica

succes meid
    en morgen gelijk even ha bellen

4. Sijke

Sijke Bekend lid

door de zwangerschap ben je al gevoeliger voor een schimmelinfectie, door antibiotica ook, dus dat is dubbelop. Mijn advies is: niet te lang wachten met naar de dokter gaan! Dus uiterlijk morgen. Een schimmelinfectie is goed te behandelen en het is vervelend om er te lang mee te lopen. Ws. krijg je een capsule om in te brengen (3dagen achtereen) en een creme om te smeren.

Succes ermee

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi ik heb de ha post toch maar gebeld en ik moest langskomen met urine werd gelijk gekeken of ik blaasontsteking had maar dat was het niet en heb nu gyno-daktarin capsules 400mg gehad voor 3 dagen alleen zei de arts dat ik het beste kon wachten tot de antibiotica kuur afgelopen is dus dat doe ik dan maar anders zit ik volgende week misschien weer bedankt allemaal

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

mijn huisarts geeft me bij bepaalde antibiotica direct een recept tegen schimmelinfectie mee.

antibiotica dood alle bacterien dus ook de goeie waardoor je zuurgraad in je vagina veranderd. het gebeurt heel vaak dat je na een kuurtje een schimmelinfectie hebt.

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Sterker nog, het is een hele bekende bijwerking van bepaalde soorten antibiotica, en het kan overal op je lichaam ontstaan, waar je er gevoelig voor bent.

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    bedankt meiden ik wist dus niet dat het kon gebeuren wel dat het voorkomt tijdens zwangerschap maar niet door gebruik van antibiotica tijdens zwangerschap dacht dat het juist dan niet zou gebeuren thanks iedergeval

Deel Deze Pagina