Ik heb vanmorgen, op 10 DPO en 1 dag voor NOD getest met een gevoelige CB. In het begin dacht ik meteen; dit is weer negatief! maar na een minuut of 5 zag ik toch een lichte verticale lijn verschijnen......... Heb 2 foto's in mijn album gezet, willen jullie eens meekijken?
Whaaaaa geloof dat ik gek wordt hier......hahaha.... Bedankt voor jullie reacties so far! Meer reacties zijn welkom hoor..... Zat er inderdaad al aan te denken om met kv te testen, maar dat doe ik dan morgenochtend....
Het is niet die donkere verticale he...... Ik heb het over een verticale lijn door die horizontale heen.......
Ik vind het wel een duidelijk streepje hoor Zo´n test had ik ook 2 weken terug!( en zwanger) Daarna heb ik met de digitale cb getest, vind ik zelf eigenlijk wel zo handig, daar staat duidelijk op dat je zwanger bent of niet, dus geen onzekerheid over streepjes
Net nog een kv testje gedaan en die geeft ook een licht 2de streepje.......... Heb een foto gemaakt en in mijn album gezet, maar is echt baggerkwaliteit!
die bij de kv zie ik wel, die ander niet zo heel goed, maar ik snap wel wat je bedoeld. En dan valt eenfoto vaak slechter uit dan in het echt dus ik gaje mooi feliciteren! Gefeliciteeeerd!
Ik hoop het echt voor je!!! Ik kan het zelf niet zo heel goed zien, maar dat kan natuurlijk komen doordat de foto op pc staat. Ik heb zoiets gisteren gehad, moest de test wel in het licht houden om die verticale streep te kunnen zien, was meer een penstreepje, dus ik wist het ook niet. Ik wacht af!! Ik duim voor je!!!