Hoi dames, weet iemand waar je dit soort kleding in kunt kopen? https://m.facebook.com/pages/Nancy-Mode/423694057692784?id=423694057692784&_rdr
Theroli heeft heel soms van dit soort dingen... Maar je zou ook online veilingen (bijv. bva-auctions) in de gaten kunnen houden, daar komen grote partijen kleding langs van failliete bedrijven, waarbij de goederen geveild worden (executieverkoop e.d.).
Bedankt voor jullie reacties. Heb even gekeken maar toch kan ik deze merken niet vinden... in de kleding zitten oa labels van: meiling fashion, shk mode, voyelles, sapp, toxik3 Als iemand nog iets weet hoor ik het graag. Groetjes
Jep ik weet het! Uit breda. is een winkeltje nancy mode.. Ook voor mij een winkel waar ik geregeld kwam en kom.. al paar jaar. leuke kleding hebben ze he!! :d
ow........ wacht........ je wilt inkopen....... ik lees echt helemaal verkeerd joh......... dat zou ik niet weten
Ja echt hele leuke kleding Ga er ook altijd weg met een hoop nieuwe setjes haha. Iemand nog een idee?
Zij hebben hebben geen email helaas. Heb wel iemand anders gemaild met dezelfde soort kleding maar daar kreeg ik een reactie op dat zij me niet verder kon helpen omdat ze hier geen uitspraak over mag doen.
Dat soort kleding komt allemaal bij de chinese groothandel-winkeltjes in parijs vandaan. In Aubervilliers en Le Sentiers. Dat weet ik uit ervaring van onze vorige webshop. Kwaliteit van niks helaas.