Hallo, Degenen die pertinent niet zwanger willen worden wil ik even waarschuwen voor de Donna Tester. Ik heb deze tester 3 maanden gebruikt en ben in die periode toch zwanger geraakt terwijl de tester niet aangaf dat ik vruchtbaar was. Inmiddels ben ik 13 weken zwanger en mijn partner en ik zijn inmiddels gewend aan het idee maar degenen die niet voor het blok gezet willen worden, wil ik hierbij even waarschuwen.
Sorry maar misschien begrijp ik het verkeerd. Als je niet zwanger wil worden gebruik je anticonceptiemiddelen geen ovulatietesten...... Net zoiets als voor het zingen de kerk uitgaan en dan denken dat je dan niet zwanger kan raken....:S Iedereen weet toch dat dit allemaal onzin is.....
Persona werkt toch op het zelfde principe? Daar staat trouwens wel op het doosje dat de kans op zwangerschap bij dat anticonceptiemiddel toch aanmerkelijk groter is dan bij andere middelen. Ik zou sowieso niet zoiets gebruiken als ik niet zwanger zou willen worden... is idd net zoiets als voor het zingen de kerk uit.
maar waarom zou je ovulatietesten gebruiken als je niet zwanger wil raken? ovulatietest is geen anticonceptiemiddel..
Is idd een vreemde manier van anticonceptie, maar misschien ook de verkeerde plaats om te vermelden.. Voor de mensen die pertinent niet zwanger willen worden :s Volgens mij is dat wat wij hier juist wel willen hihi
Ik zou zon test noooooit vertrouwen aangezien sperma wel tot 5-7 dagen kan overleven in de baarmoeder :S...
he bedankt voor de tip!! ik ga ook altijd voor de niet chemische anti-conceptie (de term is niet goed, maar wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven) Ik wil geen pil oid.. dus geen hormonen.. Ik reageer daar niet leuk op en voel me er niet goed bij.. Mijn man wil geen cd.. Dus doen we de natuurlijke manier (nu niet hoor) Waarbij we ons heel bewust zijn van het feit dat het dan toch zo kan zijn dat we zwanger raken. Leven is altijd welkom was ons devies.. De eerste mk in jan 09 een onverwachte zwangerschap (ook in mijn nietvruchtbare periode) En zo merkten wij dat we toch wel heel erg graag een 2e zouden willen.. En daar zijn we nu dan al even mee bezig (vraag me zolangzamerhand af waarom wij überhaupt aan anticonceptie deden.. dat was dus niet nodig geweest)