Even de feiten op een rijtje, want ik kom er niet uit: -Op 19 november (CD7) koperspiraal laten zetten. Wegens eerdere zwangerschap door uitgezakt spiraaltje moest ik krampen in de gaten houden en regelmatig checken of ik behalve draadjes niet ook het harde staafje zou voelen. - 5 december, krampen en veel slijmverlies. Bij controle van het spiraaltje bleek deze al uit te steken, ik had hem gelijk in mijn handen. Gelijk met mijn man overlegd wat nu, want we hadden gewoon seks gehad en wat nu als ik net mijn eisprong had. - mijn cycli zijn meestal tussen de 6 en 8 weken, eigenlijk altijd late eisprong. - vanwege syndroom mag ik geen hormoonhoudende anticonceptie, dus ook geen MAP. -we besloten een set pvulatietesten te kopen om te checken of ik niet net in mijn vruchtbare periode zat en verder deze cyclus met condooms te vrijen. - de eerste 3 dagen testte ik negatief, daarna alle ovulatietesten positief, maar zonder verdere vruchtbare tekenen. -nu vandaag een beetje bloedverlies vanmorgen en nu niks meer. Normaal breekt mijn ongesteldheid altijd gelijk door. - wat ik gek vind zijn de positieve ovulatietesten, het beetje bloed, het vele slijmverlies en krampen bij het verlies spiraaltje, zou dat dan mijn eisprong zijn geweest? Dan zou mIjn menstruatie nu voor mijn doen erg vroeg zijn, maar wel 14 dagen na ei, als het doorzet dan... Lang verhaal misschien, maar met 4 jonge kindjes is onze kleine angst nu toch wel zwanger te zijn en alles niet meer te kunnen bolwerken. We genieten erg van ons volle gezin, maar willen niet omvallen. Wat denken jullie ervan?
Het klinkt een beetje alsof je wel zou zwanger zou kunnen zijn.. Denk dat er niks anders op zit dan afwachten tot je een test kunt doen