Ben even de weg kwijt.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Billie2202, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaterdag om 12 uur en 20.00 positieve ovulatie test. Die avond gemeenschap gehad.

Zondag negatieve ovulatietest, en geen mogelijkheid meer om gemeenschap te hebben, net als gister helaas :(

Gisteravond begon ik wat druk in mijn onderbuik te voelen, en nu heb ik echt steken aan de rechterkant boven mijn lies. Kan het zijn dat mijn eisprong nu pas is? Kan een eisprong later dan 48 uur komen na een LH-piek, of kunnen de naweeën van een eisprong versterkt worden als je extra vitamine neemt?

Neem op doktersadvies extra vitamine D en B12. Daarnaast heb ik teunisbloemcapsules gebruikt en nu tarwekiemolie.

Dit waren mijn testjes

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Als je test positief is dan komt je eisprong na 24-48 uur. Zoals ik deze cyclus vrijdag morgen een positieve test en hij sprong zondag middag.

3. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan zal het wel follikel vocht zijn wat mijn eierstok irriteert op dit moment. Heb dit gevoel alleen gehad bij overstimulatie tijdens mijn IVF...Nou ja ik moet mijn lijf weer leren kennen naar mijn reset :D

Deel Deze Pagina