Ik zie ik zie, wat hopelijk jullie ook zien

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door flixbilly, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teentje

Teentje Lid

14 aug 2014
    59
    1
    8
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    Gefeliciteerd!! ik zou morgen weer testen en kijken of het iets donkerder is maar zoals ik dit zie kan je hoogst waarschijnlijk toch echt zwanger zijn, ik testen bij mijn vorige zwangerschappen 6 dagen voor mijn menstruatie met kruidvat tests en ik had beide keren ook zon licht streepje :) :)

p.s. streep maakt niet echt uit waar die zit, goedkopere tests zit het test streep vaker verkeerd als bij de dure tests, in die streep zit het stofje die HCG zoekt en als het erin zit veranderd het van kleur

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dit klopt echt niet! Streepjes staan altijd dezelfde afstand van elkaar, en als de teststreep zo ver rechts zit, moet de controle lijn ook verder naar rechts staan en andersom ook.Deze test is ook niet ongeldig, maar gewoon negatief.

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Deze test is wel geldig, maar is gewoon negatief ;) Helaas!!

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jammer, de strepen worden machinaal op een standaard plek gezet, daar zit nooit een afwijking in, helaas loopt ie soms niet lekker door en maakt zo gekke strepen...

5. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland

Kan dit dan alsnog positief beteken? Ondanks dat het lijntje niet op de juiste plaats staat, maar wel rose is? Niet goed doorgelopen??

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee, deze is negatief.Maar dat betekent niet hij morgen niet positief kan zijn, of overmorgen. .succes

7. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hoe werkt dat met een spiraaltje dan? Als je spiraal op de 12e (dus 11 dgn geleden) is verwijderd, was dat dan op de dag van je eisprong ofzo? Anders kun je nu toch sowieso niet zwanger zijn?

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een spiraal houdt je eisprong niet tegen.
    Het voorkomt innnesteling van een bevrucht eitje.

Dus als je je spiraal verwijderd, kun je eigenlijk gelijk zwanger worden.
    Voor hetzelfde geld is er bijvoorbeeld dus al een bevrucht eitje onderweg, spiraal eruit en eitje kan zich toch innestelen.
    Of eisprong vindt plaats net na het verwijderen, eitje wordt bevrucht en kan zich innestelen.

TS: ik zou even een andere test doen dan deze streepjestest: Kruidvat 2 voor 5 euro of de CB Digitaal met wekenindicator.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Beetje voorbarig om TS al te gaan feliciteren, sorry.

Het tweede streepje zou met omhulsel niet eens zichtbaar zijn. Dan is de test sowieso ongeldig. Ik heb nog nooit in een bijsluiter zien staan immers dat je de test moet slopen als je geen tweede streepje in het venster ziet!
    Bovendien vindt er bij sommige testen ophoping van kleurstof plaats net onder dat omhulsel. En dat heeft vaak helaas niks met een zwangerschap te maken.

10. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    zou binnen paar dagen opnieuw testen deze test is ongeldig spijtig genoeg

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nee deze is echt negatief helaas

12. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Klopt het dat een ovulatietest positief uit kan slaan bij een zwangerschap?
    Had dit ergens gelezen en wilde het proberen. Net met middag urine getest en ruim binnen de 5 minuten een knal positieve test.

Vandaag was mijn nod, geen ongi, maar wel sinds een kleine week zwangerschapskwaaltjes. Morgen een zwangerschapstestje doen ben benieuwd. Bij mijn eerste teste ik pas een week overtijd positief met urine wel eerder met bloed.

Hier de ovulatietest:
    image.jpg

13. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ze zeggen idd dat een ovu test positief kan uitslaan bij een zwangerschap, zelf niet uitgeprobeerd..

Kom morgen even kijken naar je test, ben benieuwd...

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Het staat ook bekend dat de testen van kruidvat heel licht kunnen positief kleuren bij een eisprong.
    Succes!

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dit is geen knalpositieve ovulatie test hoor :)

16. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik ben benieuwd morgen mj.

We zullen zien mama van bo.

Waarschijnlijk was mijn urine ook verdund door het drinken shart, waarschijnlijk heeft dit ook bijgedragen aan de kleur. Ik dacht dat deze test positief genoeg was.

17. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Toen mijn dochter aan het testen was voor haar eisprong ( na een miskraam ) kreeg je ook een paar dagen achter elkaar een positieve ovulatie test.....Zij blijkt dus zwanger te zijn.
    Ik heb de testen even bijgevoegd.

Hopelijk zal jouw test ook positief uitpakken.

18. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Bedankt Carola dit geeft hoop. Vind het wel spannend om morgen te testen. 😊

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nog lang niet inderdaad

20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat maakt bij een ovulatie test niet uit hoor.En deze is echt verre van positief

Deel Deze Pagina