Gefeliciteerd!! ik zou morgen weer testen en kijken of het iets donkerder is maar zoals ik dit zie kan je hoogst waarschijnlijk toch echt zwanger zijn, ik testen bij mijn vorige zwangerschappen 6 dagen voor mijn menstruatie met kruidvat tests en ik had beide keren ook zon licht streepje p.s. streep maakt niet echt uit waar die zit, goedkopere tests zit het test streep vaker verkeerd als bij de dure tests, in die streep zit het stofje die HCG zoekt en als het erin zit veranderd het van kleur
Dit klopt echt niet! Streepjes staan altijd dezelfde afstand van elkaar, en als de teststreep zo ver rechts zit, moet de controle lijn ook verder naar rechts staan en andersom ook.Deze test is ook niet ongeldig, maar gewoon negatief.
jammer, de strepen worden machinaal op een standaard plek gezet, daar zit nooit een afwijking in, helaas loopt ie soms niet lekker door en maakt zo gekke strepen...
Kan dit dan alsnog positief beteken? Ondanks dat het lijntje niet op de juiste plaats staat, maar wel rose is? Niet goed doorgelopen??
Nee, deze is negatief.Maar dat betekent niet hij morgen niet positief kan zijn, of overmorgen. .succes
Hoe werkt dat met een spiraaltje dan? Als je spiraal op de 12e (dus 11 dgn geleden) is verwijderd, was dat dan op de dag van je eisprong ofzo? Anders kun je nu toch sowieso niet zwanger zijn?
Een spiraal houdt je eisprong niet tegen. Het voorkomt innnesteling van een bevrucht eitje. Dus als je je spiraal verwijderd, kun je eigenlijk gelijk zwanger worden. Voor hetzelfde geld is er bijvoorbeeld dus al een bevrucht eitje onderweg, spiraal eruit en eitje kan zich toch innestelen. Of eisprong vindt plaats net na het verwijderen, eitje wordt bevrucht en kan zich innestelen. TS: ik zou even een andere test doen dan deze streepjestest: Kruidvat 2 voor 5 euro of de CB Digitaal met wekenindicator.
Beetje voorbarig om TS al te gaan feliciteren, sorry. Het tweede streepje zou met omhulsel niet eens zichtbaar zijn. Dan is de test sowieso ongeldig. Ik heb nog nooit in een bijsluiter zien staan immers dat je de test moet slopen als je geen tweede streepje in het venster ziet! Bovendien vindt er bij sommige testen ophoping van kleurstof plaats net onder dat omhulsel. En dat heeft vaak helaas niks met een zwangerschap te maken.
Klopt het dat een ovulatietest positief uit kan slaan bij een zwangerschap? Had dit ergens gelezen en wilde het proberen. Net met middag urine getest en ruim binnen de 5 minuten een knal positieve test. Vandaag was mijn nod, geen ongi, maar wel sinds een kleine week zwangerschapskwaaltjes. Morgen een zwangerschapstestje doen ben benieuwd. Bij mijn eerste teste ik pas een week overtijd positief met urine wel eerder met bloed. Hier de ovulatietest:
Ze zeggen idd dat een ovu test positief kan uitslaan bij een zwangerschap, zelf niet uitgeprobeerd.. Kom morgen even kijken naar je test, ben benieuwd...
Het staat ook bekend dat de testen van kruidvat heel licht kunnen positief kleuren bij een eisprong. Succes!
Ik ben benieuwd morgen mj. We zullen zien mama van bo. Waarschijnlijk was mijn urine ook verdund door het drinken shart, waarschijnlijk heeft dit ook bijgedragen aan de kleur. Ik dacht dat deze test positief genoeg was.
Toen mijn dochter aan het testen was voor haar eisprong ( na een miskraam ) kreeg je ook een paar dagen achter elkaar een positieve ovulatie test.....Zij blijkt dus zwanger te zijn. Ik heb de testen even bijgevoegd. Hopelijk zal jouw test ook positief uitpakken.