Dit was mijn ovulatietest op NOD. Bij alle drie de zwangerschappen gedaan, en alle drie de keren zo positief. ....maar het zegt helaas niet altijd iets! Die van jou is ook niet echt positief, maar hoop dat je morgen een mooie positieve zwangerschapstest hebt!
Lijkt er wel een beetje op. Morgenochtend zullen we het weten. Ben benieuwd want bij de oudste was ik een week overtijd en toen pas positief.
Ik vind jou ovulatietest helaas niet positief..hopelijk wel een positieve zwangerschapstest morgen! Ik weet dat die van Action echt zwart kunnen worden.
Je ovutest is dan misschien niet knap positief, maar wel vrij donker om voor je nod te zitten vind ik. Dat had ik niet.
Mamavanbo.. Je geeft me weer wat hoop. Ik vind de test ook donker voor een nod. Morgen zal ik mijn testje pisten indien positief.
Succes morgen.Laat je het nog even weten?Ik duim voor je,maar hou je niet te veel aan deze ovu test vast,het is en blijft een ovu test,geen zwangerschapstest.
Bedankt Pipo. Voor nu ga ik er vanuit dat de zw test negatief is. Spreekbuis ervaring dat testen lang negatief kunnen blijven ondanks een zwangerschap. We zullen afwachten.. Laat jullie het weten.
Denk inderdaad toch dat mijn eisprong aan het naderen is gezien de ovulatie test vandaag iets donkerder is dan gisteren. Komende dagen maar ovulatietestjes doen, en kijken of deze op of aflopen. En tussendoor genieten van het klussen. Oeps foto staat ondersteboven ,en krijg deze niet gedraaid via de iPad.
Je hebt 15 dg geleden je spiraal verwijderd dus dan is een eisprong toch ook logischer??? Of snap ik iets niet?? Aan de klus dus maar