Ik zie ik zie, wat hopelijk jullie ook zien

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door flixbilly, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dit was mijn ovulatietest op NOD. Bij alle drie de zwangerschappen gedaan, en alle drie de keren zo positief.

....maar het zegt helaas niet altijd iets! Die van jou is ook niet echt positief, maar hoop dat je morgen een mooie positieve zwangerschapstest hebt!

2. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland

Lijkt er wel een beetje op. Morgenochtend zullen we het weten. Ben benieuwd want bij de oudste was ik een week overtijd en toen pas positief.

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland

Ik heb er zelf weinig verstand van daarom vraag ik het. Bedankt voor je antwoord.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind jou ovulatietest helaas niet positief..hopelijk wel een positieve zwangerschapstest morgen! Ik weet dat die van Action echt zwart kunnen worden.

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    Je ovutest is dan misschien niet knap positief, maar wel vrij donker om voor je nod te zitten vind ik.
    Dat had ik niet.

6. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Mamavanbo.. Je geeft me weer wat hoop. Ik vind de test ook donker voor een nod. Morgen zal ik mijn testje pisten indien positief.

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Succes morgen.Laat je het nog even weten?Ik duim voor je,maar hou je niet te veel aan deze ovu test vast,het is en blijft een ovu test,geen zwangerschapstest.

8. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Bedankt Pipo. Voor nu ga ik er vanuit dat de zw test negatief is. Spreekbuis ervaring dat testen lang negatief kunnen blijven ondanks een zwangerschap. We zullen afwachten.. Laat jullie het weten.

9. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Helaas zwangerschapstest was vanmorgen negatief..

Dinsdag weer maar een testje wagen.

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Jammer meis.Komt je eisprong er niet gewoon aan nu?

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je hebt 12-9 je spiraal verwijderd, lijkt me eerder dat je tegen een eisprong aanloopt?

12. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Denk inderdaad toch dat mijn eisprong aan het naderen is gezien de ovulatie test vandaag iets donkerder is dan gisteren. Komende dagen maar ovulatietestjes doen, en kijken of deze op of aflopen. En tussendoor genieten van het klussen. ;)

Oeps foto staat ondersteboven ,en krijg deze niet gedraaid via de iPad.
    image.jpg

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je hebt 15 dg geleden je spiraal verwijderd dus dan is een eisprong toch ook logischer??? Of snap ik iets niet??
    Aan de klus dus maar :D

14. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    spanneeeeeeeeeeeeeeeeend. klusze :D

Deel Deze Pagina