Zwart wit, nu nog niet? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Sluit mij aan bij Pipo, ik denk niet dat dit een betrouwbare uitslag is. Misschien overmorgen opnieuw testen? dan zou hij al duidelijker moeten zijn. Veel succes!
Ik zie wel heel licht wat, maar vind het wel een smal streepje. Ik zou over een dag of 2 nog eens testen. Dan zou hij zeker donkerder moeten zijn! Spannend he? Succes x
Hij is zo enorm licht dat ik denk dat het een indroger is (zeker dag later) waarom heb je vanmorgen niet meer getest? Ik hoop voor je dat het een begin is van iets moois! Hoeveel dagen voor nod zit je nu of hoeveel dpo? Ook wel van belang/ als je zo licht test kun je bijna niet rond je NOD zitten daar is het veel te licht voor. Succes meid
Op die laatste foto zie ik wel een heel dun lijntje maar ik zou hem niet meer betrouwbaar vinden nu. Hopelijk snel een duidelijke streep 😀
Had nog maar 1 testje inhuis vandaag niet meer getest. Moet normaal 4de ongesteld worden... Dis zit nogwel een dag of 5 voor nod
Gisteravond en deze ochtend Links gister, rechts ochtend. Aangezien mijn testen in verleden savonds beter waren dan ochtend, hoef ik voor rechts niet te turelure