Snap er niks meer van.....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LieveMama28, Jan 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

Oct 23, 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    Hoi meiden,

Ben al een aantal maanden met ovulatietesten bezig.
    Eerste x begonnen op dag 12. steeds negatief. Waarschijnlijk te laat begonnen.
    Nu begonnen op dag 8 en nog steeds niet positief getest!
    Zit morgen op dag 17!!!!
    Cyclus varieert van 26 tot 34 dagen, dus niet verschikkelijk onregelmatig.

Denk steeds vaker dat ik geen eisprong heb.
    Heb wel een zoontje van 2 dus ben al eens eerder zwanger geweest.
    Snap er niks meer van.:x

Iemand tips??

Groetjes Anne

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Misschien heb je een late eisprong en wordt je daarna relatief snel ongesteld? Dus een korte luteale fase?

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn tip, ga temperaturen. Als je temperatuurt kun je meestal wel een eisprong ontdekken. Na je eisprong stijgt je temperatuur. En als je geen eisprong hebt, zie je dat er geen stijging is. Ik dacht eerst dat dat niet kan omdat je dan niet ongesteld wordt, maar in sommige gevallen schijnt dat toch te kunnen. Ik heb er in ieder geval door ontdekt dat ik pas erg laat zit. Vorige maand op dag 32 en 8 dagen erna al ongesteld. Deze maand zit ik op 26, en ik hoop met een langer periode voor ik ongesteld moet worden (of niet natuurlijk:D)

Maar om bij te houden vind ik zelf Fertility Friend wel beter, maar voor de uitleg is nederlands wel zo handig.

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh ja, begin op tijd en ga wel door met klussen nadat je denkt je ei gevonden te hebben. Tenzij je zeker bent natuurlijk.
    Vorige maand heb ik heel lang gedacht door FF dat het dag 17 was. Toen hebben we dus uiteindelijk niet goed gezeten met het klussen.
    En nu gaf hij weer een kruis aan op dag 17, maar weet dat het afgelopen dinsdag was. De ovutest heeft dat bevestigd en het slijm klopte en ik heb hem gevoeld.

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai LM28: Er kunnen volgens mij meerdere dingen aan de hand zijn. Ik had deze cyclus op dag 21 pas een posi ovutest, dus ik zou zeker gewoon doortesten als ik jou was. Zeker als je cyclus wel een 34 dagen is geweest, kan het nog makkelijk en ruim komen. Dus doortesten!!
    Wat ook zo kan zijn, is dat je maar een hele korte vruchtbare periode hebt, waardoor je je piekje steeds net mist. Ik heb dat nu nl. ook door de hormonen. Ik test dan ook zeker twee keer op ee dag, 's ochtends en 's avonds. Dat kun je dus ook doen. Maar voor nu zou ik zeggen: Gewoon doortesten!

Liefs, Elvi

6. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

Oct 23, 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    Hi meiden

bedankt voor jullie reacties.
    Vanmorgen gelukkig positief getest!!!!!!

Dit is dag 17.
    Kan ik nu gewoon op mijn NOD testen? Of verschuift dit nu ook ivm latere eisprong.

Thanx

7. tulip

tulip Niet meer actief

dan kan verschuiven, hoeft niet. Ligt aan je luteale fase, maar die weet je nog niet natuurlijk. Het scheelt maar een dag of 3/4 toch. Dan zou ik 2 dagen na je vermoedelijke NOD testen, om niet voor niks teleurgesteld te worden.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,038
    15,634
    113
    Nabij Utrecht
    Vandaag posi test dat betekent morgen of overmorgen je eisprong.
    Ik zou uitgaan van overmorgen eisprong en dan 14 dagen erbij optellen. dus dan is je nod over 16 dagen vanaf nu.

9. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

Oct 23, 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    Gedver .....wat kan een mens zichzelf onzeker maken hè?? Pfff....word er soms wel moe van hoor.
    Heb dus vandaag geklutst maar morgen lukt me niet. Slaap morgen niet thuis vandaar. zaterdag is natuurlijk het eerste wat ik doe mijn man opzoeken! Haha
    hoop niet dat ik daarmee mn kansen vergooi...

Share This Page