Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Dat kan, maar ik blijf bij mijn mening dat ZP zeker de laatste tijd met twee maten meet. Sorry

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Sensatie opzoeken? Er staat NERGENS vanuit het beheer dat er een verbod is.

PR opent een topic met de vraag of het TOCH kan worden toegestaan omdat mensen het leuk vinden

Daarop reageert het beheer dat ze er over na gaan denken en het in de groep gooien.

Er staat NERGENS maar dan ook nergens dat er een verbod is op stukjes in de Lounge. Ze zijn in overleg. Dát staat er.

Totdater een uitslag is over of het wel of niet mag en dit ook gewoon op de site wordt vermeld, ben ik van mening dat iedereen vrijuit wat mag posten, klaar.

Die van PR over grote baby, staat OOK nog steeds in de Lounge, waarom? OMDAT ER GEEN VERBOD IS.

En dat elk freakin topic hier moet lijden tot een discussie waarin we elkaar allemaal kinderachtige verwijten gaan lopen maken, is ronduit triest, erg triest.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

tuurlijk maar als er een titel niet duidelijk genoeg is............

Maar goed zal wel weer aan mij liggen

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Helemaal mee eens.

Lees het topic in over deze site maar goed. Beheer is in beraad en tot die tijd is er niets anders dan anders.

5. kippiekip

denk om je bloeddruk ;)

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Leuk stukje!

Offtopic: Er is nog nergens gezegd dat partyrocker geen stukjes mag plaatsen...dus beetje zeiken om niks dit ;).

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik snap niet dat mensen zich om kleine dingen zo opwinden en dan lopen te roepen:

Niet eerlijk weh, nu moet er een mod komen, weh weh jank jank, discussie discussie.

Wie zegt dat ik geen PB heb gehad van de moderators over mijn stukje? PR had immers een PB gehad.

Mensen moeten eens goed lezen, dan komen ze erachter dat het een verzoek is, maar dat ze toch nog in beraad gaan en dat ze het dan laten weten.

Tot die tijd staan de stukjes van Partyrocker nog gewoon in de Lounge en gewoon nog open, dus ik zou niet weten waarom iemand anders nu inene niets mag posten. Mensen moeten eerst eens lezen voordat ze hun grote mond opentrekken en onzin uitkramen.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    +1:)

9. kippiekip

Bla Bla Bla ;)

Toen je dit topic opende wist jij allang van het hele gebeuren af wat betreft PR ... ;)

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hihi.... wel leuk...

"bulderbak" whehe

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En wat dan nog? Er staat werkelijk nergens nog dat dit soort stukjes verboden zijn. Het beheer denkt er over na.

De stukjes van pr zijn nog gewoon open en TS opend nu ook een stukje. Provocatie? Misschien wel, maar dan nog, is niet aan ons om over te oordelen. Zolang modjes en beheer de topic's openlaten zal er weinig aan de hand zijn.

12. kippiekip

Ik heb toch ook nergens gezegd dat het verboden is ? Ik vind het niet netjes van ZP dat ze met twee maten meten.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Maar is dat wat nieuws?;)

14. Pff... het loopt nu weer de andere kant op..

*Ontopic*

Leuk stukje om te lezen Devilschase! Leuk om het ook eens van een andere kant te zien ;)

15. kippiekip

Nou zo erg als de laatste tijd is het nooit geweest nee.

maar goed ik hou er over op.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou dames er is reactie van het beheer...dus kunnen we daar weer op los gaan met zn allen..;)

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113

Deel Deze Pagina