Ik zie ik zie wat jij ook ziet??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fleurtje, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo vanmorgen een testje gewaagd. Er kwam meteen een heel licht tweede streepje alleen werd hij niet donkerder, helaas.. Maar hij is wel blauw. Ik durf nog niet echt te hopen maar hij staat er echt. Heb hem geprobeerd op de foto te krijgen maar hij wil zich niet echt goed laten zien... terwijl ik niet echt hoef te turen om hem te zien hier. Maargoed ben benieuwd naar jullie mening. Zal er als ik niet ongi wordt morgen na de kerst nog een wagen. Zit vandaag op 13DPO, zie kaartje.

2. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ik zie wel een soort pennenstreepje!

3. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik zie ook een streepje, maar aan de bovenkant is ie donkerder..... misschien van de week nog een testje wagen?

Hoop dat ie dan donkerder is meid!!!

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik zie een steepje... is dit een predictor?
    dan adviseer ik je om een kruidvat 2v5 euro te doen of de clearblue met indicator ;)

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee van de etos, ja hij lijkt op de foto inderdaad pennestreep. hij is daarook het donkerst en loopt daarna wel licht door in een even brede streep als de controlestreep. maar krijg het niet op de foto :( maar goed jullie zien in ieder geval iets haha.. denk namelijk altijd dat ik het alleen zie omdat ik het wil zien. ga maandag als de duivels dan nog niet gekomen zijn wel even een doen van de kv

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik zie wel een streep inderdaad links het donkerst en de rest erg licht maar dus wel een brede streep...
    Misschien over 2 dagen nog eens proberen en dan duim ik voor een mooie test voor je :)

7. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Ik zie een pennenstreep:D

8. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja zal ik doen bedankt voor jullie reacties. zal het morgen wel merken aan me temp of wel of niet is. als deze daalt weet ik dat hij negatief is.

9. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

heel licht, ik zou over een paar dagen nog een test doen succes

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik zie ook een dun streepje

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    zo'n testje had ik ook toen ik zwanger was van Layla, toen ik 3 dagen daarna nog een test deed toen knalde hij binnen 10 seconden er vanaf!

Ik heb hoop voor je hoor ;)
    maar probeer het overmorgen of misschien de dag daarna nog eens.

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zie het streepje ook hoor!! Spannend!

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik zie hem ook! Spannend!

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zie heel licht wat. maar etos word niet zo snel donker, zou een andere test doen.

15. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    helaas vandaag ongesteld geworden. wel balen maarja aan de andere kant wel netjes 14 dagen na menstruatie. wist het vanmorgen al want temp was van 36,7 naar 36,4 dus toen wist ik al dat ik niet meer hoefde te testen. En daarna werd ik ongesteld. Maarja weer een nieuwe ronde. Alleen zit ik nu in dubio of ik wel of niet monnikspeper moet gebruiken omdat ik tegenstrijdige verhalen hoor... heb dit namelijk vorige maand gebruikt toen ik na 25 dagen nog geen eisprong had en had toen binnenn week een eisprong. maar goed heb hier een nieuw onderwerp over geplaatst in zwanger worden. Evengoed bedankt voor jullie reacties :D

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ja, dun streepje!

17. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ow meid dat is balen.

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh sorry meid, ik lees niet eens door en zie dat je ongesteld bent geworden... wat spijtig!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he wat vervelend! Ik dacht echt dat het een donkere zou worden:(

Deel Deze Pagina