Tweede test is duidelijk al stuk donkerder.. Gefeliciteerd hoor meid!! Symptomen zijn bij iedereen verschillend. Ik had ook alleen wat gevoelige borsten en last van maagzuur. De misselijkheid begon pas bij 6 weken!
Er is dus hoop! Die test heb ik gisteren gedaan en als ik hem vandaag weer bekijk lijkt die nu nog donkerder te zijn...donderdag ga ik nog eens testen...zo spannend! Misschien moet ik me niet zoveel concentreren op de symptomen...
Naar de symptomen moet je niet kijken nu aantal keren zwanger geweest en de derde is op komst en deze keer bijna niks aan symptomen gehad. Ik teste op dag 10 na de pregnyl een licht positief streepje die licht was zoals jou eerste en de dag daarna zoals jou 2e. Ik zeg van harte gefeliciteerd en wat super dat het gelukt is het is jullie gegund.
mooie test hoor hoeveel dpo zit je dan??? voorzichtig gefeliciteerd, waarom niet nu dan een cb digi of nog een kv test? wel je banner al aangepast zie ik
Dankjewel meid!! Wat leuk dat bij jullie de derde op komst is!! Jij ook gefeliciteerd!!! Wat betreft de symptomen kun je dus geen pijl op trekken..ja die pregnyl maakt me wel een beetje onzeker vanwege het HSG hormoon..maar veel mensen zeggen het Pregnyl nu wel uit mijn bloed moet zijn...
Vandaag 13/14 dpo..ik heb 28 of 29 maart ws. mijn eisprong gehad. Ik ga morgenochtend weer testen (KV) dit keer met ochtendurine en als die morgen (nog) positief is ga ik donderdag cb test halen...ik laat het jullie weten!! Het blijft spannend....
Bij alledrie de zwangerschappen de eerste 6 weken nauwelijks symptomen. Daarna wel hoor . Dus dat kan heel goed.
Oooooh meid wat heerlijk!!! Gefeliciteerd!! Er is echt hoop!!! Ben benieuwd hoe mijn test er morgenochtend uit ziet!
En wat denken jullie???? Vanochtend getest met ochtend urine.....Zal het nu definitief zijn? Hij is nog niet knal positief....maar een streep is een streep toch....ook in dit geval???
Mooi oplopend streepje hoor Ik had ze ook zo rond dit termijn, pas een knaltest paar dagen na nod. Je bent gewoon zwanger, hartstikke duidelijk. Geniet ervan!!