Ik heb net vanwege afname van symptomen en verhalen over tests hier op de pagina toch maar weer een test gedaan. Drie weken overtijd nu. Bij zes dagen overtijd een negatieve test van de action zeven dagen overtijd negatieve test action Twee weken overtijd positieve test Kruidvat En nu dus drie weken overtijd en net een kV test gedaan. Test is wel duidelijk positief maar niet heel donker ( bij andere zwangerschappen altijd snel donker van kleur) Kan het liggen aan het feit dat ik in de avond getest heb ondanks het feit dat ik al drie weken over tijd ben?
Misschien even een foto plaatsen? En als je positief getest heb, waarom blijf je dan doortesten? Ik snap dat nooit zo goed, lees dat heel vaak hier. Positief is toch positief of hij nou licht of donker is
Als je pas met 2 weken overtijd positief testte was je dus geen 2 weken overtijd. Hcg moet je al heel snel na de innesteling hebben. K zou de vk bellen voor termijn , wss zit je er naast
Nooit eerder een tweede test gedaan, maar omdat ik nog volledige bv gaf was ik toch een beetje onzeker. Ik heb normaliter een mooie cyclus. Altijd op de zelfde dag m'n menstruatie. Ik teste dus met action negatief na zes dag en zeven dagen na nod. Daarna dacht ik het zal dan wel doorzetten even afwachten. Dikke week erna nog niks.. Dus toen maar de vertrouwde kV test gehaald. Wel positief. Had ook alle symptomen. Nu zijn alle symptomen weg.. Letterlijk allemaal.. Ik kan nu geen foto maken maar zal ik morgen zkr doen. Moet een test echt heel donker worden?
Als je hcg te hoog is kan een test niet meer goed meten. Ik was 6 weken zwanger en toen was mijn test ineens heel licht... En zie m'n banner... Succes!
Nou.. Vandaag echo gehad. Die was niet goed. In m'n baarmoeder was niks te zien behalve verdikt baarmoederslijmvlies. M'n hcg was 24, dus erg laag voor 7 weken zwangerschap. Aanstaande donderdag terug om weer tr prikken. Als hcg wel hoger is geworden, dan is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Als het minder is geworden mag ik wachten op een miskraam.
Ben je niet gewoon 2 weken minder ver? Dat zou iig de positieve testen 2 weken later pas verklaren en het feit dat er nu nog niks te zien is op de echo?
eens met Booey. zeker als je BV geeft kan je cyclus van slag zijn en je eisprong late rgeweest zijn. en als je nu dus pas net zwanger bent ipv al 6 of 7 weken kan een hcg van 24 zeker.
Ondertussen hevige bloeding gehad. Ben nog steeds benieuwd waar het heeft gezeten en of het nu opgelost is