Dan steek in mijn duimen én mijn grote tenen omhoog voor een plakkertje! Oh god, over een half uur moet ik werken, vrees dat dat geen productieve dag gaat worden haha
Ik zie hem ook, gefeliciteerd! Een digitale test kan je volgens mij vanaf 3 dagen voor NOD doen. Succes!
Oh nee! hopelijk blijft het bij een beetje bruin bloed. Want dat kan altijd nog een innestelingsbloeding kunnen betekenen. Ik duim mee.
Ik hoop het ook... er zit niets anders op dan wachten ... Heeft het nut om morgen een digitale te doen? Of een KV2v5 zodat ik duidelijk zie of het oploopt? Of allebei? Heb duidelijkheid nodig Bestond er maar een dokter de kon zeggen, ja hoor je bent gewoon zwanger en over 8 maanden komt er een klein mensje bij..
Misschien heb ik t gemist maar waar zit je nu in je cyclus? Zou persoonlijk voor een clearblue gaan maar ligt r even aan hoe ver je bent
Ja dat is het dus, door een paar omstandigheden hebben we besloten onze kinderwens even on hold te zetten dus was terug met de pil begonnen.. Moet zeggen dat ik dus eigenlijk niet heel erg precies ben geweest met het innemen en er enkele vergeten ben enzo... Maar nu had ik geen tussenbloeding gekregen, dus testje gedaan en er stond een streep op, geen idee hoever ik ben dus, met de pil heel erg moeilijk in te schatten denk ik...
Mijn streepje was vergelijkbaar met die van jou. Toen gaf de cb digital zwanger aan. Hoop dat het bij dat kleine beetje bruin verlies blijft.
Oh, wat een onzekerheid... Hoop dat het gewoon goed zit. Ik zou zelf morgenochtend weer een k2v5 doen, al dat zou zinloos zijn, omdat het niet kan voorspellen hoe het verhaal af zal lopen, ook al is het streepje donkerder. Beter zou, denk ik, zijn rustig afwachten de komende dagen en misschien woensdag weer testen.