Ik zie ik zie wat jullie (niet?) zien...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lila, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca28

Bianca28 Lid

22 mrt 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL

Haay Lila,

Miss kan ik je gerust stellen...
    Bij onze zoon (nu 6,5 jr) had ik paar dagen na de test oud bruin bloed verlies.
    Echo gehad was weinig tezien was ong 5weken toen...
    Paar dagen daarna kreeg ik tijdens mijn werk helderrood bloedverlies en best veel ook...
    Ik vreesde voor een miskraam,maar gelukkig zagen we op de echo een kloppend hartje!

De vk zei dat ik door 'zwaar' tillen bloedingen kreeg.
    Ik heb niet zwaar getild meer en gelukkig een prachtige zoon gekregen!

Dus helderrood bloedverlies betekend niet meteen dat het foute boel is.
    Ik hoop dat je wat geruster bent..

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Mijn zus was ook aan de pil en zwanger. Zij kwam er pas later achter. Had dus ook bloedingen als ze stopte met de pil. Maar lichter als anders.

Mooie testen iig! Hoop dat alles goed gaat.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoop dat het goed zit.. Ik duim voor je

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hoi lila hoe gaat het nu met je ??

5. Lila

Lila Niet meer actief

Alvast bedankt voor alle lieve reacties! geeft me echt veel steun!

Ben dus gisteren naar de dokter geweest en de hele situatie uitgelegd, hij heeft bloed getrokken en vandaag om 16u mag ik bellen voor de uitslag, hij zei als ik zwanger ben (hij geloofde mij niet helemaal leek het wel... ''die zwangerschapstesten uit de winkel met urine kan je niet op vertrouwen'', wauw fijn had ik net nodig) maar du als ik zwanger ben dat het 50/50 was dat de bloeding een miskraam betekend, dus als er nu hcg in mn bloed zit mag ik binnenkort terug om te kijken of het mooi stijgt...

En dat zware dingen tillen.. Als ik vandaag positief antwoord krijg van de dokter moet ik asap stoppen met werken (werk in een kinderdagverblijf, in België moet je dan meteen stoppen met het contact met kleine kinderen ivm met het CMV-virus, het heffen en omdat ze nogal wel eens in mn buik schoppen) dus ik hoop echt dat ik binnenkort niet tegen iedereen moet liggen uitleggen (incl. mijn werkgever) dat ik een miskraam had...

Blijven hopen dus en duimen omhoog om u dat ik de hoogste hcg heb ooit gemeten :)

6. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Wat vervelend dat het leek alsof de arts je niet geloofde.

Ik duim als een dolle mee meid, ik hoop voor je dat het gewoon goed zit :)

7. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    sjonge zeg wat een toestand! nog een uur wachten! ik duim met je mee hoor meid! toi toi toi

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja gek he in belgie moet je stoppen klopt.
    daar is het dus ook standaard om op cmv te prikken als je beschermd bent mag je wel werken anders niet.

Hier in nl testen ze dat niet.
    sterker nog onze dochter dr juf is afgelopen zaterdag bevalen en heeft gewerkt tot 3 weken terug

9. Lila

Lila Niet meer actief

Hcg van 22... Ik vrees ervoor :'(

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    mijn hcg was bij de eerste bloedafname ook maar 28 ofzo... was denk ik toen 1 dag voor nod ... en kijk men banner...
    moet je binnen twee dagen terug bloed laten prikken? ik ben ook van belgië heb toen ook twee dagen later terug laten prikken en toen was hcg 150 ik hoop toch nog op een goede stijging voor je ondanks het bloedverlies! verlies je veel bloed?

11. Lila

Lila Niet meer actief

Bloeden is nu gestopt, en mag volgende week pas terug.. Dokter had er zelf niet veel hoop in.. Wel geen krampen en geen stolsels...

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik duim voor je !! hopelijk blijft het bloeden weg. en lopen je testen toch nog mooi op ! een bloeding in het begin van de zwschap komt wel vaker voor , en hoeft niet altijd mis te zijn. en als je misschien nog iets voor je nod zit kan dat ook je lage hcg waarde verklaren misschien. al ben ik toch ook gestart op een lage waarde toen . 22 kan perfect bij een hele prille zwangerschap passen. de moed nog niet opgeven meid! ik duim heel erg hard voor je ! x

13. Lila

Lila Niet meer actief

Maar die digitale reageert toch zowiso maar pas vanaf 25?:/ dan is het toch al gezakt?

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    nee ik heb voor deze zwangerschap een vroege miskraam gehad en men hcg was toen iets van een 20 digitale gaf toen een + . denk dat die toch iets gevoeliger zijn ...

15. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Balen zeg! Hoop dat het toch nog goed uitpakt voor je!

Even over je werk...bedoel je nu dat als je zwanger bent je per direct moet stoppen met werken? Dus vervolgens 8 maanden thuis zit? Ik snap dit even niet?

16. Lila

Lila Niet meer actief

De eerste twee maanden vd zwangerschap enkel administratief werk en dan 7 maanden thuis inderdaad :)

17. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo dat is pas een zwangerschapsverlof! ik vond het in nl al zo lang haha

18. Lila

Lila Niet meer actief

Haha, ja zou in totaal een jaartje thuis zijn... Vreselijk lang inderdaad ;D

19. Lila

Lila Niet meer actief

Hcg lijkt verdubbelt, geeft me toch wat goede moed!

Bijgevoegde bestanden:

20. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het lijkt inderdaad gestegen te zijn. Ik hoop het heel erg voor je!!

Deel Deze Pagina