Beste Lezers, Hierbij mijn testjes van 2 okt, 3 okt. en vanochtend. Normaal moet de HCG toch echt verdubbelen als je zwanger bent? Of is het nog te vroeg? Wat denken jullie? Een streep is een streep dus zwanger of is die kans klein? Ben zo onzeker😔
Het kan denk alle kanten op gaan,de 1 test vroeg positief en de ander gewoon wat later,ben ik hier achter gekomen. Ik ben geen goeie tuurder,dus zie niet 123 een streepje,maar datz egt zo weinig. Probeer het over 2 dagen of langer weer een x. Ik hoop het voor je zeg! en snap je onzekerheid. Sterkte en ik duim voor je
Ik zie de streepjes wel maar ze lopen niet op. Die van 10 dpo ochtend is duidelijker dan 9 dpo maar die van 11 dpo is weer lichter dan 10 dpo. Bij sommige verdubbeld het hcg om de 72 uur. Morgen moet hij dus wel duidelijker gaan worden. Even afwachten dus nog.
Ik zie de streepjes ook heel lichtjes, maar ze lopen inderdaad niet op. Ik duim voor je dat ze alsnog mooi op gaan lopen!
Vind het er helaas niet heel hoopvol uitzien, maar ik hoop echt voor je dat de streep morgen n stuk donkerder is!
ze staan er wel maar lopen niet echt op. Misschien even een dagje er tussen laten. Kan altijd nog op gaan lopen! Ik testte hier ook na nod pas positief!
Ik zie wel iets maar ik kan niet zeggen dat ze oplopen. Wellicht schommelt het nog en lopen ze straks mooi op!
Even gezocht in Google en inderdaad..Vooral in de eerste weken kan de hcg waarde in de urine schommelen. Dat zou dus voor het verschil kunnen zorgen. Hopelijk gaat het de goede kant op en lopen ze straks mooi op!
Kun je de link plaatsen van schommelend HCG Typfoud? Want HCG hoort niet te schommelen in tegenstelling tot LH! TS, je hebt deze ronde geen Pregnyl gebruikt? Want daar kan de test ook nog op reageren! Ik vind het bovenste streepje namelijk duidelijker dan het onderste streepje.......
HCG schommelt inderdaad niet, maar de concentratie in de urine kan dat wel doen. Omdat het nog niet om gigantische hoeveelheden gaat kan je lichter testen als je bijv veel hebt gedronken, dan zit er minder hcg in urine waar de test op kan kleuren, dan lijkt er minder hcg te zijn, maar de bloedwaardes zullen bij een goede zwangerschap wel gewoon stabiel oplopen.
ik zie m op dpo 10 maar die van dpo 11 weer niet goed. De uitspraak een streep is een streep vind ik persoonlijk wat gevaarlijk vooral met de valse testen die er tussen kunnen zitten. Met dpo 11 kan het nog alle kanten op, maar hij moet vanaf morgen wel wat gaan oplopen
Bedankt voor al jullie reacties en lieve wensen. Ik hoop zo dat het raak is!!! Hierbij nogmaals de test van gisterochtend (3> 10dpo) en vanochtend (4> 11 dpo)....naar mijn idee is deze foto duidelijker dan die ik eerder heb gepost.
Ja helaas nog niet echt heel duidelijk, maar 11dpo is misschien nog vroeg toch? Ik heb 21 september pregnyl 5000 gezet, maar bij mijn vorige zwangerschap vertelde mijn fertiliteitsarts dat het na 7 dagen uit mijn lichaam is...dus denk niet dat het nog van de pregnyl is, of toch wel?
Als het nog van de pregnyl zou zijn zou het niet oplopen toch? En je hebt elke dag getest. Hcg verdubbeld om de 72 uur..Dus als je om de dag test zie je het duidelijk oplopen.