hoi hoi, nu mijn buik groeit en mijn bekken echt pijn doen worden de mogelijkheden voor seks nogal beperkt.. daar erger ik me dood aan want heb wel gewoon zin gister zochten we een standje die we beiden lekker vonden zonder daarbij mijn bekken te belasten. mijn vriend lag bovenop me, en ik met mijn benen plat. hij ligt daardoor wel op mijn buik. niet met zijn volle gewicht, maar tijdens komt hij wel steeds tegen mijn buik aan. zou dat kwaad kunnen? en zo ja, wie heeft suggesties? groetjes Marieke
zo lang je er zelf geen last van hebt denk ik niet dat het echt kwaad kan ik zelf vind dat dus totaal niet fijn meer en hier als het dan gebeurt lig ik op me zij en hij er achter dat doet me geen pijn
hier leunt me mannetje gewoon op zijn armen, dus goed voor de spieren ook maar soms komt hij ook klein beetje op me buik, maar zolang het geen pijn doet kan het geen kwaad. Je kleine zit goed ''verpakt''
Mijn vriend en ik hebben er ook "last" van dat we niet zoveel standjes meer kunnen doen. Wat we nu doen, is dat ik op mijn zij lig, en hij dicht achter mij, met zijn buik tegen mijn rug. Dat gaat prima!
@ Rianne1984: Ik heb dat ook hoor! Ik heb nu ook het gevoel dat mijn lichaam een ander doel dient (het klinkt vast heel erg stom..). Alsof ik geen "plezier" meer mag hebben op die manier. En inderdaad, het voelt gewoon anders...
Vooralsnog lukt het nog liggend met het bekken gekanteld en hij steunend op zijn handen. Toch begin ik wel te merken dat er iets in de weg zit. Ik heb ergens ook al gelezen, dat "op zijn hondjes" met een kussen onder de buik, ook wel wil gaan. Jij op je zij met één been omhoog en hij op zijn kniëen erachter ( voor als hij liggend op zijn zij niet fijn vind) kan ook werken. Het is een heel gezoek, denk ik, maar wel de moeite waard als je allebei nog de behoefte hebt.
bedankt voor jullie antwoorden! beiden op de zij kan inderdaad prima, maar mijn vriend is een grote fan van bovenop mij zeg maar kindje zit inderdaad goed verpakt dus het zou goed moeten gaan, maar spannend is het toch. ik heb er overigens geen last van.
Een hele fijne en makkelijke is: jij op je rug, haaks tov je man. Hij op zijn zij. Je kan dan een been over zijn zij leggen en je andere been over zijn benen. Heel relaxed en toch intiem want je kan elkaar toch zien. Succes!
hihi leuk te lezen deze reactie's en tips. de mijne komt volgende wee terug dus zal hier ook wel weer wennen zijn, hij ging weg dat ik nog een platte buik had hihi. maar moet bekennen die tijd had ik echt geen behoeftte aan. was veelste bang voor een mk heb dat hiervoor namelijk gehad. maar zo te lezen kan er dus niks mis gaan
hoi, gewoon lekker creatief doen in bed! op handen en knieeen is een prima houding als je last hebt van je bekken.is tegelijk een goede oefening.deze kreeg ik zowiezo van de fysio om het bekken te ontlasten bij pijn.dubbel gebruik dus. verder is het heel belangrijk om je te ontspannen.je moet je er samen met je partner goed bij voelen.lepeltje lepeltje is vaak ook een prettige houding zeker als je buik flink is gegroeid. soms liggen wij helemaal in een deuk om een goede houding te vinden.het is echt zo van: ff wachten hoor eerst die buik een plek geven.want anders wordt het niks. het is goed om de sleur tegen te gaan,je probeert weer eens wat anders.
hier eentje die helemaal geen zin meer heeft of jah wel zin maaaaaaaaaaar de sex is wel goed maaaaaaaaar erna,ik heb namelijk last van dikke spataders op me schaamlippe en zo een een verdikte lies!! dus na een vrij partijtje zeg maar zwelt dat op en doet het meeeeeeeeega pijn ook al ben ik niet klaar gekome zeg maar!! lijkt net of je al een kleintje er uit geperst hebt of dat ze met een betonne blok er tege hebbe geramt dus neeej dankje!! vind het superrrrrrrrrrrr kl... want je heb paar dage nog er last van ,kon wel janke van de pijn dus voorlopige geen sex voor mij,dus tjha zielige vriendje maar moet maar ffe he,wil niet steeds door een hel gaan van de pijn! bij mijn zoontje hebbe we het nog met de 40ste week gwn gedaan dat gaat makelijk als je een fijn standje weet!! dus succes mensen maar helaas ffe op het droge
misschien een coldpack na de seks? @sonja: sleur in bed hadden we gelukkig niet echt bepaald, we hebben altijd een heel goed seksleven gehad. nu doet het mij pijn, in welke houding dan ook en ligt het praktisch stil. ik vind het heel frustrerend maar mijn vriend vindt het niet erg, het is tenslotte voor een goed doel. zal nog even geduld moeten hebben....
Heb hier gelukkig nog geen last van. Mijn buik is wel flink gegroeit maar zit nog niet echt in de weg. Alleen durft mijn man niet op me te liggen, hij is bang de baby te pletten . Lees wel even mee of iemand nog tips heeft. Zal het over een paar weken wel nodig hebben. Is het niet makkelijk als jij op de rand van het bed gaat zitten en hij op zijn knieeen op de grond?! Favoriet van mijn man . Zo belast je je bekken niet echt en kun je elkaar gewoon aankijken.