Spoedvraagje over tillen en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door demi123, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 5 weken zwanger van mijn 2de kindje. ik merk sinds een week dat ik bij inspanning of stress behoorlijke buikpijn krijg. Het is een soort heftige menstruatiepijn in mijn baarmoeder, eierstokken (vooral rechts) en in mijn rug(dit had ik ook bij de weeen bij de bevalling van mijn eerste) Wanneer ik die pijn in mijn rug voel word ik er ook misselijk van.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook menstuatiepijn in het begin maar ik kan me niet herinneren dat dit af en toe zooo pijn deed. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een niet al te hoge pijngrens heb wat betreft buikpijn.

Nu moet ik voor mijn werk 2 keer per week boodschappen halen (6 boodschappentassen in totaal) Nu is mijn vraag aan jullie...
    Denken jullie dat dit verstandig is om te doen of moet ik mijn baas inlichten?? En dan als 2de vraagje wat vinden jullie van de klachten die ik beschrijf?? Normaal??

Alvast bedankt voor de reacties!

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik herken de menstruatie achtige krampen wel, maar niet zo heftig als jij ze beschrijft.
    Denk dat je het groeien en oprekken van je baarmoeder en banden voelt. En misschien door je tweede zwangerschap zijn deze klachten erger?
    Als je het niet vertrouwt zou ik contact opnemen met je VK, zij kan je meer duidelijkheid geven.
    En ik zou je baas wel inlichten, je hoort nu geen zwaar werk te doen, en zeker niet als je er zoveel last van hebt. Dan kan je baas hier rekening mee houden en iemand anders om boodschappen sturen ofzo :)

3. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik ga naar de gynaecoloog voor mijn eerste echo, misschien is het inderdaad toch goed om hem even te vragen hoe en wat...
    Moeilijk moeilijk... Ik wil ook niet te snel gaan zeuren snap je...

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja..wat is zeuren he.. beter een keer voor 'niets" naar de gyn, dan dat je straks echt een groot probleem hebt zeg maar :) Die gasten zijn wel wat gewend hoor :)

5. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    Ik zou zeker uitkijken met zware dingen tillen, ik heb dat vorig jaar in mn zwangerschap wel gedaan, maar dat is me zeeeer slecht bevallen. Ik heb door iets kleins te tillen op het eind, een soort spit in mn rug gekregen wat nog meer zeer deed dan de hele bevalling zelf!

Deel Deze Pagina