heel erg bedankt voor al jullie reacties dames! Ik vind het erg, maar ik weet dat er inderdaad helemaal niets op zit dan te accepteren. Want als ze komen, dan komen ze toch!
Ik smeerde mijn buik elke avond in met vitamine E creme. Vaak gelezen dat het niets helpt, maar om de een of andere reden doe ik het toch (voor het geval dat) hihi. Ik ga nu voortaan ook mijn borsten insmeren, want dat heb ik nog niet gedaan en dan hopen dat het niet heel erg zal worden en het bij een paar streepjes zal blijven.
Ik heb zo'n creme voor de buik en borsten enso, volgens mij moet je gewoon goed incremen zodat de huid soepel blijft en dus zo mee kan rekken.. Tenminste iedereen die ik ken heeft zich daar ook mee ingesmeerd en hebben ook geen striemen..
Helaas.. ook olie hielp hier niet hoor. Striemen komen doordat je bindweefsel onderhuids scheurt.. Aan zwak bindweefsel doet zo'n beetje olie niets
Ja smeren helpt niet helaas, want jhet scheurt onder de huid. Maar natuurlijk is het lekker om het wel te doen. Kan geen kwaad in ieder geval. Tis echt een kwestie van geluk hebben en sommige vrouwen krijgen ze pas tijdens of zelfs na de bevalling. Het is deels erfelijk bepaald en ook per zwangerschap kan het verschillend zijn. Ik heb ze bijv de vorige keer niet gekregen, maar dat geeft geen garantie voor deze keer.. Eigenlijk geen leuk bericht maar het is wel reeel. Probeer het te accepteren als je ze wel krijgt, maar ga je er niet van te voren helemaal druk om maken, die energie kan je beter gebruiken voor je kindje
ik was na een paar weken ( ongeveer met 12 weken) al een zebra. hoop gewoon dat het nog wat weg trekt na de bevallig.
ik geloof ook zeker in smeren ik heb nog geen striem kunnen ontdekken en ik smeer vanaf dag 1 met buik en striemenzalf van de kruidvat .. roze tube.. lekker spul.. maar inderdaad je onderhuid scheurd ..maar je masseerd deze wel door het smeren waardoor hij wel degelijk soepeler word .. dus wondermiddel nee maar zeker wel een hulpmiddel verder zit me zus totaal onder de striemen al vanaf 16 weken begonnen ze te komen bij haar .. en dus ging ik ervanuit dat ik ze ook zo snel en erg zou krijgen .... nee dus dus hoe dat zit met erfelijkheid??? geen idee maar ik blijf bidden dat ik ze niet krijg k zou er kapot van zijn echt!!!! klinkt stom maar als ze dan 8 maanden nietkomen hoeven ze van mij die 9de maand ook niet meer te komen .. komen ze wel dan zal ik ze accepterne maar dat zal zeker tijd kosten
Ik smeer m'n buik, billen en borsten in met olie, nou niet dat het helpt hoor. maar goed het voelt wel fijn en 'k heb 't idee dat ik in elk geval nog wat doet. Mijn vk zei ook dat als je onder de 30 bent er meer kans op hebt. 'k had ze ook liever niet gehad, maar helaas heb je 't niet voor 't zeggen. We zien straks wel wat de schade is, hoop dat ik in elk geval wel weer in bikini kan.
Ik had al een paar striemen van mezelf en die kwamen niet door de zwangerschap, hahaha...Heb nu eenmaal al een buikje. Maar tijdens de zwangerschap is het wel erger geworden en twee weken geleden zag ik dat ze ook op mijn rechterzij komen. Mijn borsten heb ik gelukkig (nog) geen striemen. Maar echt, ik zit er totaal niet mee. Als ik straks mijn baby maar in mijn armen kan houden en daar alles goed mee gaat, zullen die striemen mij een rotzorg zijn.
Ik had al striea voordat ik zwanger was op mijn heupen het is maar net hoe elastisch je huid is. met 11 weken zwanger zaten er al een aantal op mijn buik het is indd dat je het moet accepteren. Het is vervelend maar je kunt het niet tegenhouden. En denk er maar aan wat je ervoor terug krijgt.