Pff voor 2 km zou ik me echt niet druk maken. Hier moet het wel heel gek zijn wil m'n man niet meer rijden. En we moeten dan al gauw een km of 20 rijden maar als je voorzichtig bent moet 't wel heel raar gaan wil dat niet haalbaar zijn.
2km man, das om de hoek. Als je hem lekker in de wagen legt met de regenkap erover heen is dat hartstikke warm, is toch wel te doen? En anders met de auto, zulk rotweer zal het niet worden.
Ik bleef ook echt niet slapen als ik dat niet wilde. Ik slaap trouwens nooit ergens anders , niet bij mijn ouders/familie en niet bij die van mijn partner....en dat weet hij nooit problemen over gehad ook trouwens. Maar als het moet ga ik ook zonder hem naar huis hoor. Succes vanavond
Ben blij dat jullie in ieder geval allemaal mijn mening delen. Maar ik zit al de hele tijd op buienradar te kijken haha. Volgens mij valt het ook allemaal erg mee. Spullen liggen al in de auto, maar ik weet bijna zeker dat ze vanavond ongebruikt weer mee terug kunnen. Wat vinden jullie eigenlijk van de kwestie van neefje en Kenji op 1 kamer, met dat lichtje?
Zojuist was met het weerbericht dat het allemaal wel mee gaat vallen.. in zuiden en midden van het land valt waarschijnlijk gewoon regen, geen ijzel. Wij moeten na de late mis ook nog 2 km naar huis, anders moeten we in de kerk slapen.. dus gewoon voor je eigen bedje kiezen hoor!
Ik wil jullie niet bang praten.... maar volgens buienradar komt er wel het e.e.a. aan: 24 uur regenverwachting voor Nederland - BuienRadar.NL Eerst sneeuw, daarna ijzel. De afgelopen week heeft buienradar het goed gehad...En het KNMI zat er met regelmaat naast. Die reguliere weerberichten vertrouw ik niet meer zo. Ik zou gewoon niet de deur uit gaan.
We gaan naar schoonouders ipv mijn ouders. En ik heb veel liever dat ie dan bij mij op de kamer slaapt dan bij mijn schoonouders hoor. Sorry, ik ben niet de makkelijkste hierin, dat weet ik.
Ik ben niet de enige met inbreng he. Mijn man is er uiteraard ook nog. En aangezien hij helemaal gek wordt gemaakt door zijn eigen ouders over dat weer, gelooft hij hen natuurlijk. En het blijft altijd een gevoelig punt he, commentaar op je eigen ouders. (Heb ik ook andersom ook als hij dat bij mijn eigen ouders doet. )
Maar als je er van uitgaat dat je toch naar huis gaat dan maakt het toch niet uit dat het bedje daar staat..
ik zou ook mijn dochtertje niet bij me schoonouders laten slapen, eer dat schoonmoeder overeind is...... en opa is beetje erg doof. ik neem haar dan gewoon bij mij in bed!
Als je niet wil blijven slapen niet doen, en tja denkt manlief er anders over dan blijft hij toch slapen? Als je het over een langere afstand hebt is het een ander verhaal, maar 2 km zou ik echt niet voor bij een ander slapen!
Uh.. volgens mij snappen we elkaar niet. Kenji is 1 tot 1,5 dag in de week bij schoonouders als ik moet werken. Dus dan slaapt ie overdag daar, en is neefje van 4 jaar gewoon op school. En als ie daar dan wel is, hoeft ie niet meer naar bed overdag. Dus liggen ze normaal nooit samen op 1 kamer te slapen, maar als wij vannacht daar moeten blijven dus wel. Voor een avond vind ik het niet erg als Kenji wakker wordt door het licht, maar niet voor een hele nacht! Voor mezelf maakt het me geen fluit uit, maar morgen gaan we de hele dag naar mijn eigen ouders, en dat vind ik het ook leuk als Kenji vrolijk is. En dat is ie niet als ie een slechte nacht achter de rug heeft.
Ja ik snap het wel.. maar je gaat er toch van uit dat je naar huis gaat? Dan zie ik het probleem niet zo.. Wat maakt het dan uit waar je kindje slaapt?