Ik zie nu al op tegen Kerstavond..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jusi, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ga er vanuit dat ik naar huis toe ga, manlief niet..
    En als we wél moeten blijven, dan wil ik niet dat Kenji bij schoonouders op de kamer ligt, maar bij ons.
    Als ie wakker wordt, wil ik de eerste zijn die bij hem is.
    En ik loop eerlijk gezegd niet zo gemakkelijk de slaapkamer van mijn schoonouders in als zij daar liggen te slapen..

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dan zet je toch een bedje op de kamer waar jullie "misschien" zullen slapen..

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Maar dan neem je hem toch bij jullie op de slaapkamer?

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Volgens mij maak je je druk om niets..:D

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat idee heb ik ook een beetje. Geniet lekker van je avond! :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    Als het weer te erg is om te autorijden zou ik zelfs die 2km nog wel willen lopen als je het zo erg vind of je blijft lekker thuis. Je hebt zelf ook nog wat te zeggen hoor meid!!

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mag ik eerlijk zijn?
    Ik vind het een beetje gezeur *sorry*.

Blijf daar toch slapen joh, en als je je zoontje bij je wilt hebben dan zet je zijn bedje toch naast je bed.
    Ik snap ook niet zo goed de frustratie over het feit dat je schoonmoeder straks 's ochtends eerder bij je zoontje is dan jij. Wie weet geniet ze daar juist wel heel erg van en zou ze het hartstikke leuk vinden om eens een ochtendje met je zoontje door te brengen? Kun jij nog even lekker een paar minuten blijven liggen.

En ik snap je man ook wel, ik zou ook liever blijven slapen als dat kan. Kan hij lekker een biertje drinken en hoeft hij zich ook niet druk te maken om het feit dat jij anders nog over die gladde wegen naar huis moet.
    Een beetje het kerstgevoel he! Samen, gezelligheid..

8. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Waar maak je je in Godsnaam druk om? Je kan je kindje toch gewoon bij jullie op de kamer nemen, tussen jullie in of in een eigen bedje?

Er zijn wel ergere zaken op de wereld :)!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik snap dat lopen ook niet zo.
    Als je zo graag thuis wilt slapen is 2 km toch peanuts! Kindje goed toedekken en gaan met die banaan!

Het lijkt tegenwoordig wel of niemand nog een stukkie kan lopen...

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik zou het een mooie reden vinden om op tijd naar huis te gaan :D

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat is nou 2km ?? Als je echt niet wilt dan zou ik gewoon de kinderwagen pakken, die kleine lekker dik in pakken en idd zoals al eerder is gezegd het regen kapje er over en voila ...

En mocht je toch besluiten om te blijven slapen dan zet je toch gewoon het bedje in jullie kamer ? Of jullie gaan in zijn kamer slapen en dan gaat het neefje in het kamertje waar julie zouden slapen slapen ..toch ?

Probeer gewoon te genieten .. :D .. miss ben je inmiddels al wel thuis, de wijn begint hier een beetje te werken dus en laat van begrip momenteel maar goed ;) ... heb ook onwijs veel moeite om dit bericht zonder fouten te typen .. :D

Hahahah sorry ik dwaal af ;)

12. Aura

Aura Niet meer actief

Nou wij zijn net thuis uit het altijd prachtige brabant...en het viel allemaal wel mee hoor...kleine stukjes in het dorp waren glad maar voor de rest nergens last van gehad...gelukkig natuurlijk maar goed ben benieuwd of ze is blijven slapen ja of nee haha...

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TS: Waar heb je uiteindelijk nou geslapen???

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

de kinderwagen meenemen zodat jullie terug kunnen wandelen indien nodig,
    groetjes

15. chantal1984

Ben idd ook wel benieuwd wat ze uiteindelijk heeft besloten

16. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat het hier wel over die 2 km of gaat het hier over de schoonmoeder?
    Dat zij namelijk zo opperd om te blijven slapen want het is te gevaarlijk.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zou voor die 2 km zowiezo de auto niet pakken. Dat is toch makkelijk te lopen? Ook met kinderwagen. Is nog gezond ook.
    Ik vind het nogal raar om voor zo'n afstand de auto te pakken.

18. chantal1984

Niet alleen gezond maar het is nu toch ook juist leuk zo met die sneew en al die lichtjes in de huizen ..

Wij zijn gsteren juist gaan lopen omdat ik het echt gezellig vind :D

En wij moesten denk ik een km of 3 - 4 ... Heeeerlijk :D

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Tja we weten ook niet waar ts moest lopen , want de ene buurt is de andere natuurlijk niet ;) en hoe laat ze terug zouden lopen en dan ook nog eens met een man die de nodige biertjes misschien wel achter de kiezen heeft dan duurt zo´n wandelingetje wel erg lang met een baby .... weet het natuurlijk niet , maar ik zou nooit tegen mijn zin in blijven , dan ging ik wel alleen met de auto en bleef de man maar slapen als hij perse wou :D

20. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Nou ik ging echt savonds laat niet meer lopen hoor! Tenzij je 3 km door de stad moet.
    Maar onee mij niet gezien buiten de dorpen zo laat!

Ik ben benieuwd wat je hebt gedaan?
    Hier ijzelde het pas laat vannacht volgens mij.
    Maar ik zou toch naar huis zijn gereden...Dan maar met een gangetje van 20...Daar slapen blijven deed ik niet.

Ben benieuwd wat je hebt gedaan TS

Deel Deze Pagina