Hoi allen, normaal zouden we kerstavond (uit traditie) bij mijn ouders vieren. tot ik gisteren avond telefoon kreeg. mijn moeder had koorts en voor een patient die een half jaar geleden een nieuwe donor nier heeft gekregen is dit nieuws alles behalve goed! koorts kan duiden op het afstoten van de nier.. dus ze moest met spoed naar het ziekenhuis. geen idee hoelang ze er moet blijven maar kerst avond vieren wij dus niet met heel ons gezin rond de tepan yaki maar gewoon thuis nouja, dat is dan maar zo.. ik hoop alleen dat het maar een simpel klein griepje ofzo is... en dat haar nier het goed blijft doen!
Wat schrikken, Sharon20! Hopelijk wordt de kerst toch nog een beetje gered met het bericht dat het niets ernstigs is.
jeetje dat is schrikken! hopelijk is het inderdaad een griepje, we duimen met je mee hoor! hopelijk kunnen jullie toch nog een fijne avond hebben met jullie gezinnetje. en je vader dan? gaat hij naar het ziekenhuis die avond?
Ik hoop ook dat het maar een griepje is, en dat het met de nier gewoon goed gaat! Sterkte ermee, en hopelijk nog een fijne avond!
oh meid, wat heftig... ik heb het bij mezelf eens meegemaakt, toen ik toch al erg ziek was, slechte weerstand, koorts betekende ook 'alarm' . Indertijd heb ik een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, koorts nam af en ze hebben niets kunnen vinden. Dus werd het uiteindelijk op een virusje gegooid. Maar wat een spanning etc het oplevert bij iedereen! En dan nu voor jullie zo met de kerst! Heel veel sterkte!
Ooooh sharon wat vreselijk!! Iok weet hoeveel gedoe het is met donornieren, mijn moeder heeft nu de 2e. Hopelijk gaat het gauw beter en word de nier niet afgestoten!
ik ga ook heel hard duimen dat de nier niet afgestoten word maar dat ze 'gewoon' een griepje heeft. Heel veel sterkyte ook voor je moeder.
Hoi Sharon, Jee, dat is behoorlijk schrikken zeg! Gelukkig is ze in goede handen, want met zo'n geschiedenis kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.... Hopelijk kunnen jullie het toch nog een beetje gezellig maken in het ziekenhuis.... Heel veel sterkte, ik ga duimen dat het een simpel griepje oid. betreft, in ieder geval geen afstoting van de nieuwe nier.
hey dames, bedankt voor jullie medeleven. vanavond met kerst avond maar gewoon thuis gebleven. mijn moeder heeft het cmv virus. (weet niet precies wat dat inhoud) ze kan er medicijnen voor krijgen maar deze medicijnen zijn weer erg slecht voor haar nier dus ze willen er nog even mee wachten om te kijken of "de weinige weerstand die ze al heeft" het zelf op kan lossen. waarschijnlijk mag ze zaterdag middag naar huis (als alles goed gaat!) ik ga er morgen even naartoe! mijn vader is tot een uur of 8 bij haar gebleven en is toen ook naar huis gereden! vind het vooral heel erg voor mijn moeder. dat is echt een kerstmens en hecht heel erg veel waarde aan het "Samen zijn" op deze dagen... nouja, ik ben wel blij dat het dat virus is en niet afstoting van de nier...
heel veel sterkte!!! het is verschrikkelijk als iemand met een net nieuwe nier koorts krijgt, hoop dat het allemaal goed komt! vriendin van mij heeft ook een nieuwe nier gehad.